Het Grote incoming topic Deel X

Leuk ding!

1 like

Super mooi! Waar ergens gevonden?

1 like
5 likes

Leuk horloge! Kom maar door met dat NA topic straks!

1 like

Het kan soms heel snel gaan. Gisteravond verscheen deze in het blauwe deel. Meteen toegehapt en vanochtend van Oost naar West gereden om hem op te halen. Zeer blij mee! :partying_face:

50 likes

Gefeliciteerd Michel

1 like

Kon dit mooie exemplaar niet weerstaan.

24 likes

Daar kan ik me iets bij voorstellen. Mooi hoor :ok_hand:

1 like

Incomming deze twee prachtige Seiko big boss, gegund door een forumlid uit Haarlem top man!
Leukste eraan is dat ik ongeveer 4 jaar geleden met pijn in het hart de oranje versie aan hem had verkocht maar nu weer terug naar mij😁

20 likes

Prachtig! :star_struck:

2 likes

Leuk om een keer te proberen, deze Sugess met wijzerplaat voor kleine meisjes (aldus @Fate_Amenable_To_Change). :ok_hand:t2:

28 likes

Die is best fraai en bruikbaar. Iets volumineuzer dan canvas varianten met meer slots, maar waarschijnlijk beter bestendig tegen allerhande stoten en schokken.

1 like

Refereert die dan aan aventurine glas? Deze versie van dat materiaal oogt week flink gevuld, maar op deze wat essentialistische indicatoruitzet werkt dat eigenlijk best goed. Ik ben benieuwd als die binnenkomt.

1 like

Ja, dit is toch een mooi exemplaar. Het doet heel gewoontjes aan en in een drukbezette collectie is die misschien toch te tam, tenzij daar nog geen zalm in rondzwemt. Op zichzelf bekeken is het zo’n horloge dat zich volgens uitstekend in vrijwel alle contexten weet te mengen, a la Max Bills, dus op een ietwat formele wijze. Ik kijk uit naar de foto’s van om de pols.

1 like

Ik zie vanavond toch wat goede keuzes onder de forumleden. Ik had het zelf ook bijna gedaan om van de gevoel af te zijn dat ik toch een keer aan de tank moet. Deze is zeer fraai, en hoewel ik de recente Rivanera een stuk bijzonderder vind, is deze veel meer modern representatief in het genre. Maar precies daarom had het voor mij waarschijnlijk bij een gelegenheidshorloge gebleven en naast mijn voorliefde voor mechanisch vind ik dan een handopwinder ook gewoon het meest logisch. Volgens mij issie best goed ontvangen tot nu toe, dus wie weet doen ze dat nog eens. Ondertussen blijk ik wat wispelturig met mijn interesse in een meer formeel gekleed horloge en heb ik de afgelopen dagen vooral oog voor Serica’s Parade (waar vast lang niet iedereen het mee eens zal zijn).

Het zij je vergeven. Mooie variant van die Highlife! De Caron editie vond ik stiekem best leuk, maar neit leuk genoeg voor de prijs.

1 like

Hoe is het afgelopen? Dit blijft toch een van de meer overtuigende geskelleteerde wijzerplaten. Zelf zou ik voor het contrast en de eenheid misschien liever de zwarte variant zien, maar ik vind het alvast een dappere zet en mooie keus.

1 like

Molequin bandje besteld voor de Zenith el primero voor de zomer. :grin:

17 likes

Hopelijk komt hij op tijd binnen :smiling_face:
Mooi bandje :wink:

4 likes

Ik werd verleid door de serieuze korting :grinning:
En ik had nog geen gouden horloge. Nou ja goudkleurig dan

1 like