Het Grote incoming topic Deel X

Waarom word ik hier blijer van dan een een nieuwe Rolex? :partying_face: :smiling_face_with_tear:

Met dank aan Magi is de eerste DW-5000R-1AJF (JDM) onderweg naar NL

32 likes

Goed bezig! :slight_smile:

1 like

Ik kan je volgen, ik doe hetzelfde bij klussen, zaterdagen met de kids, sporten die geen gps horloge vereisen. Blijft mijn GS nog een beetje vrij van butsen. :slight_smile:

F105, neefje van de F91w met een iets betere backlight.

5 likes

Oooohhhhh die is juist! Echt on point deze square.

1 like

De NA is binnen, 3 dagen later dan verwacht maar dat had ik eigenlijk moeten weten zo naar het einde van het jaar toe :grimacing:

39,5mm uit 2024

Leuke maat, binnenkort eens op de rubber strap zetten met bijgeleverde tools, aparte schroefjes keer wat anders!

34 likes

Gefeliciteerd! Heel mooi deze nieuwe Aquis. Subtiele verschillen.

Mooi trio heb je nu volgens mij :raised_hands:t2:?

1 like

Bedankt Martijn!

Ja klopt de SBGX261, de BB54 en de Oris.

Leuk afwisselen zo!

3 likes

Als de pakket Goden mij gunstig gezind zijn, ontvang ik deze ‘Piaget voor proleten’ aankomende week! :ok_hand:t3:

54 likes

Wat ziet dat er tof uit! Is het een vintage horloge?

1 like

Gaaf hoor!

1 like

Kijk dat is nou mooi!

1 like

Gisteren besteld bij https://horlogeoutlet.nl/ , ik kreeg bericht van Post.nl dat het pakje tussen 12.30 uur en 14.30 uur wordt bezorgd.

Nu maar wachten met koffie en door m’n kleindochter van drie jaar eigen gebakken pepernoten :blush:.

36 likes

Zeker! Is wel een goede foto hoor. Er zitten wel wat krasjes op links en rechts. Maar het was de enige die ik op het interwebs kon vinden :sweat_smile:

1 like

Pow! Mooie hoor Hans :ok_hand:

Deze is quarz neem ik aan?

1 like

Ja klopt Gerbert, het heeft een ETA Quartz uurwerk met zelfs 4 juwelen.

Eindelijk na jaren weer een Moonphase😊.

Dank je wel!

1 like

Kan ik me goed voorstellen! Gaaf hoor! :hugs::pray:

1 like

Goed gedaan!

Had het er met je destijds nog over dat ik beter ook een kwarts maanfase had kunnen kopen dan de handopwinder Farer Burbidge die ik nu heb.

Met dat gewissel hier blijf je aan het instellen met die maanfase :sweat_smile: en om elke dag op te winden…geen zin aan.

1 like

Ja dat weet ik nog, dat is mede de reden dat ik na het debacle met m’n Oris Moonphase drie jaar geleden, naar een Quartz met Moonphase ben gaan kijken.

1 like

Bijzonder mooi. Waar heb je deze gevonden?

1 like

Wow heel tof! Ben benieuwd naar de wristshots :slight_smile:

1 like