Het Grote incoming topic Deel X

2x deze als kerstcadeau voor mijn schoonvader en zwager. :nerd_face:

17 likes

Vandaag alledrie de Big boss opgehaald bij Rolexander waar ik zeer hartelijk en gastvrij werd ontvangen😊
En wat een prachtige horloges ik ben er superblij mee,wit,zwart en oranje terwijl ik al heel lang zocht naar een oranje heb ik ze nu alledrie de kleuren!
Hans,en natuurlijk ook je vrouw bedankt voor het gunnen ik ben er erg blij mee!:smiling_face_with_three_hearts:

13 likes

Heel goed. Mooie chrono. spread the virus🙃

1 like

Fluco strap voor de Skydiver.

22 likes

Ja ik vind ze zeer geslaagd voor de prijs! En altijd leuk om iemand blij te maken!

1 like

Mooi horloge :rofl:

2 likes

Klopt, hij is vrij fors voor mijn pols. Tevens de reden dat er toch wel twijfel is of ik er goed aan heb gedaan om ‘m te kopen😅.

Sorry, ik bedoelde geen twijfel te stoken. Volgens in heb je dat al gauw met integrated ontwerpen. En tja, volgens mij is een horloge als dit er ook niet om onder de radar te blijven…

Elliot Brown Holton met 12hr bezel incoming:

Zal voorlopig het laatste zijn wat er gaat komen :wink:

12 likes

Leuk! :+1:

1 like

Incoming…3 x Molequin. Oh wacht daar zijn ze al :slightly_smiling_face: . De sale loopt nog een paar dagen :wink:

32 likes

Nice! :ok_hand:

Ps jammer dat de korting slechts zo’n 15% is. Anders had ik ook toegehapt. Of andersom geredeneerd, jammer dat de prijzen van hun straps een stukje hoger liggen dan de gemiddelde stap. :grin: (logisch uiteraard want Molequin = kwaliteit)

3 likes

Thx :slightly_smiling_face: Ja ik twijfelde ook, maar ik zie het maar als investment pieces. In 20mm dus die komen altijd wel van pas.

2 likes

Idd prima plan. Mooie bandjes / kleuren.

1 like

Weer bezig met een eigen build. Het uurwerk komt nog binnen een dezer dagen! Er volgt een apart topic.

11 likes

Tijloos horloge hoor!:stuck_out_tongue_winking_eye:

10 likes

Ah…een nullzeiger :innocent:

@Perodi alle gekkigheid daargelaten…leuk hoor zo’n eigen build. :muscle:

2 likes

Een hak/zaag/klus en sleutel horloge. Waarom dan geen G-Shock? Omdat deze met z`n 38.2 × 35.2 × 8.5 mm en maar 21 gram mij niet in de weg gaat zitten tijdens zware werkzaamheden. ( en ik op die momenten een beetje mijn CWC kan sparen )

16 likes

:+1:t2: Geweldig ding voor dat soort activiteiten. Ik zit middenin verhuizing en draag deze nu ook dagelijks :slightly_smiling_face:. Zorgeloos!

1 like

Vandaag toch maar besteld. Met acryl ipv saffier, want dan heb je die mooie bolling van het “glas”.
En zichtbodem.

26 likes