Het Grote incoming topic Deel X

Ik heb het metalen dingetje dunnetjes afgetaped om beschadiging te voorkomen - daar zet je de kroon tegenaan, dan vangt de microfoon de beat goed op. Als je bang bent voor de onderkant van je horloge kun je daar ook een beschermdoekje onder doen.

1 like

Hey top…dank voor deze tips! :muscle:

Nu nog een spoedcursus afregelen uurwerk volgen…en ik kan aan de slag. :blush::smile:

2 likes

Volgens mij hoort de kroon aan de andere kant, in het plastic ā€˜gootje’

1 like

Dat dacht ik eerst ook - en op youtube zie je hierover geen eenduidigheid. Delui die voor mij het meest gezag uitstralen doen het met de kroon links en dat werkt bij mij goed. Maar misschien dat een van de techneuten onder ons hier het definitieve antwoord op weet.

Komt vanmiddag aan. :+1:

36 likes

Ook erg benieuwd naar de bevindingen van @daffie Arjen :blush: Staat idd al langer op het verlanglijstje :wink:

2 likes

…en binnen. Wat een kei-leuk ding en de kleur geel vind ik perfect. :smiley:

31 likes

Top…erg fraai dit model! :ok_hand:

1 like

Bij mij schijnt de zon ,bij jouw ook ? :rofl:
Mooi zomers dial.

1 like

Oef…en hoe! :sweat_smile:

Top!! Zo zie je maar, het hoeft niet altijd duur…

1 like

Ik hou hem in de gaten :+1: :disappointed_relieved:

1 like

Daar ben ik ook wel uit inmiddels na weloverwogen al een jaartje in het lagere segment te vertoeven. :+1:

1 like

Ik dacht dat er nog wat langer op moest worden gewacht. Leuk!

1 like

Binnen en erg blij mee!

37 likes

Die hebben prachtig werk geleverd zo te zien. Die wijzerplaat straalt! Mooie kleurencombinatie. Van ongeveer welk jaar is dit horloge?

Dat zou wat zijn! Ik ben bang dat het misschien als een verkapt verkoperskanaal zal worden aanschouwd

Mooie NA :v:

1 like

Ja, die is top!

1 like

Deze vraag van mij dateert alweer van 1 oktober, en door hulp van jullie kwam ik tot een besluit. Misschien dachten sommigen ondertussen wel ā€œal die moeite voor niets? Ik zie geen NA komenā€, maar het horloge is besteld, NA volgt. :grinning:. Welke dan? Tsja, nog even afwachten… :wink:
Screenshot 2024-12-20 15.26.46

4 likes