Is toch redelijk snel bij jou. Soms duurt een levering van een webwinkel in NL of BE langer
ja, dat is wel zo
maar alle horloges die ik via chrono24 aangekocht heb zijn allen in zo’n tempo geleverd geweest.
en deze is dan geen uitzondering in mijn ogen
Dat is echt sneller dan ik had verwacht.
Maar goed, nu op de knop bestellen drukken is het liefst ook NU om de pols hebben
Leuk ding, ben benieuwd naar de foto’s!
Gefeliciteerd! Volgt er nog een NA-topic?
Cool . Inderdaad volgt er een NA topic? In elk geval gefeliciteerd
sorry ik ben een beetje lui wat dat betreft ;). er zullen zeker wel wat meer fotos komen in de reguliere topics
dank je ! en nee beetje te lui voor
Dan niet meer gefeliciteerd
Nee joh, ik ben vooral benieuwd naar meer foto’s van dit mooie en nieuwe horloge!
komt goed !
Deze groene saffiano van molequin om in de toekomst hopelijk een zeer gelijkaardige combinatie te maken.
En alsof het al kerst is ook deze van fluco eveneens voor het horloge die er nog niet is. Hoop wel dat de band beter aansluit dan hier op de foto te zien is. Eens vragen aan onze eigenste fluco vertegenwoordiger @SwissToni ?
Heb hem in het zwart gehad, ondergewaardeerd horloge. Ben benieuwd of je impuls gevoed wordt door “yes”.
Is een heerlijke combi! Heb ik zelf ook regelmatig op mijn Speedmaster zitten.
Dat mag je wel verwachten hè. Raar dat ze zo’n foto gebruiken
Het gaat niet alleen om de breedte maar ook om de dikte bij de aanzet. Je ziet dat die band flink langs die kast heeft geschuurd en helemaal beschadigd is. Rare productfoto
Ook gaaf! ‘Gehad’ flipperitis?