Het Grote incoming topic Deel X

*terwijl

1 like

Toevallig allebei de NA’s deze avond ontvangen!

18 likes

Santa :mx_claus: is je niet vergeten! :christmas_tree:

1 like

Sinds afgelopen jaar de G-shock is gekomen ben ik weer helemaal blij met het lekkere nerdy ana-digiwerk. En zodoende dus deze incoming! :partying_face::partying_face::partying_face:

30 likes

Belangrijker is, wat zit erin? :heart_eyes:

Ennn… blijven ze onder de boom tot de 25e of zijn ze toch al open gemaakt :smile:

IMG_2789

44 likes

Hele gave Citizen! Al een paar filmpjes van gezien. Ben benieuwd hoe die je bevalt

1 like

NA vers om de pols geslingerd :yellow_heart:

24 likes

Mooi! Gefeliciteerd met je NA!

1 like

Deze stond al een tijdje op de wishlist, en je ziet ze amper (ook niet op het HF), de Chopard St. Moritz 32/33mm uit het jaar 1988. Full set in zo goed als nieuwstaat (NOS) met zwarte plaat en briljanten als uurmarkers.

De tweede, een Baume & Mercier Hampton uit de jaren ‘90, leek me een leuk alternatief op de bekende Tank modellen. Gelijk het suede bandje erop geknald wat ik van een forumlid heb overgrnomen.

Nee, geen ruggengraat :joy:

23 likes

Ik ben ook benieuwd, heb hem niet eerst gepast. Zal best een beetje groot vallen, mede door die kroon op links.
Maar dit is denk ik een horloge dat je even een tijdje moet dragen om uiteindelijk te weten of hij bevalt, zo heb ik kleine twijfels over die enkele crownguard naast de linker kroon.
Hopelijk nog dit weekend binnen! :crossed_fingers:

1 like

Aah goed jaar!

Gave NA’s, geniet ervan!

2 likes

Gefeliciteerd Josh, geniet ervan!

1 like

Heel erg tof!

1 like

Oeh, die is mooi zeg! Heerlijke aanwinst :slight_smile:

1 like

Dank je, komt helemaal goed!

Dank allen!

2 likes

Mooi ding👍

Welk model is dit?

1 like

Het is de Citizen JV1007-07E . Ze zijn er ook met groene en blauwe wijzerplaat, deze hebben een iets ander typenummer in dat geval. :+1:

al een ruime tijd online zitten kijken naar de Citizen NH7530 serie, en dan specifiek de (blauwe) NH7530-52M

Deze serie wordt echter niet verkocht binnen Europa en dat maakt het horloge wat meer uniek (voor een Citizen dan he)

voor mij als echte Citizen liefhebber aantrekkelijk: retro design, blauwe sunburst dial, 42mm, saffier en zichtbodem (ik hou van wat grotere robuuste horloges).

nu daadwerkelijk gekocht in de USA via eBay voor een heel redelijke prijs, komt in principe de 2e of 3e week van januari binnen…… nog even geduld hebben maar zin in!

17 likes