Het Grote incoming topic Deel X

Hier ook een kekke Citizen incoming…iets vrolijks voor deze donkere dagen. :slightly_smiling_face:

28 likes

Nooit eerder gezien Dave. Lekker zomers. Heb je een referentienummer?

1 like

Thx Arjen…dit is de BI5110-54Z

1 like

Deze gaat niet door. Verkoper liet niks meer van zich horen.

Jammer, lekker fancy wel!

Beetje pielen is leuk… :smiley: Nog nooit zo’n kastje gehad…ben benieuwd.

18 likes

Ik heb er ook geen. Ben benieuwd naar jouw bevindingen? @Anthony volgens mij ook?

3 likes

heb er eentje gehad, maar dat was niks voor mij, later nog een poging gedaan maar die bestelling geannuleerd

1 like

Te gek

1 like

Voor mij is het puur nieuwsgierigheid. Sleutel zelf niet aan horloges. Dus als ik er klaar mee ben dan gaat ie wel weer in Het Blauwe deel…:sunglasses:

5 likes

Ik heb er sinds een half jaar eentje - ook de 1900. Ik heb er twee Sellita uurwerkjes mee kunnen reguleren - binnen COSC-normen.

1 like

Nice :ok_hand:

Ik heb het metalen dingetje dunnetjes afgetaped om beschadiging te voorkomen - daar zet je de kroon tegenaan, dan vangt de microfoon de beat goed op. Als je bang bent voor de onderkant van je horloge kun je daar ook een beschermdoekje onder doen.

1 like

Hey top…dank voor deze tips! :muscle:

Nu nog een spoedcursus afregelen uurwerk volgen…en ik kan aan de slag. :blush::smile:

2 likes

Volgens mij hoort de kroon aan de andere kant, in het plastic ‘gootje’

1 like

Dat dacht ik eerst ook - en op youtube zie je hierover geen eenduidigheid. Delui die voor mij het meest gezag uitstralen doen het met de kroon links en dat werkt bij mij goed. Maar misschien dat een van de techneuten onder ons hier het definitieve antwoord op weet.

Komt vanmiddag aan. :+1:

36 likes

Ook erg benieuwd naar de bevindingen van @daffie Arjen :blush: Staat idd al langer op het verlanglijstje :wink:

2 likes

…en binnen. Wat een kei-leuk ding en de kleur geel vind ik perfect. :smiley:

31 likes

Top…erg fraai dit model! :ok_hand:

1 like