De spijker op zijn kop. Hierna zou ik toch echt klaar moeten zijn. Alles wat net niet bereikbaar is, heb ik toch. Eventuele upgrades zijn alleen maar dikkere investeringen.
De meteoriet plaat is geweldig. En de tachymeter met opgelegde cijfers supertof. Prachtig model!
Ik ben benieuwd hoe dat past en staat.
Niet. Die clasp zit zeer goed in elkaar, maar veel te chunky voor mijn gevoel. Ik heb er nu een Doxa Style Ali clasp op zitten. Ook met on the fly micro adjust.
100 keer beter dan de GS en Miltat.
Dit is de Ali clasp. Past heel goed al zeg ik het zelf.
En om on topic te blijven.
Dit was me nog niet eens opgevallen! Heel gaaf
Dat staat zeker goed
Niet mis zo met die sluiting
Wel mee oppassen
Mwoah zie bovenstaande, of ik had een maandagmorgen model
Blijft niet eens om je pols zitten
Eerlijk is eerlijk, als ie het doet is het gewoon prima, inderdaad ook beter (stuk slanker) dan de standaard mm300 sluiting
Maar ik hang em er niet meer aan
Ik kwam nog een horloge op staal tekort voor de zomer. Ik dacht dat de BB54 het zou doen, maar die bleek wat te “gewoontjes”. Tijd om een beetje buiten de lijntjes te kleuren dus… 3 jaar geleden heb ik de zwarte gehad, dus nu maar eens de witte besteld
Ha…de knoop doorgehakt. Top!
Normaal niet zo’n grote fan van GS, maar die vind ik echt erg mooi.
Prachtig en veel luxer afgewerkt dus dan het “gewone” model.
Erg mooi ook !
Goeiedagschotel!
Tot nu toe geen problemen ondervonden. Ratchet is niet de soepelste, maar voor die 2 3 posities is het meer dan prima
Dank voor de tip. Ik houd het in de gate.
Edit:
Heb even goed gekeken en die pin zit bij mij echt goed vast. Klikt ook stevig in elkaar.
Ja dat deed ie bij mij ook, pinnetje bleef in dat gedeelte vast zitten gelukkig voelde ik hem ineens los om de pols bungelen (wil ook wel met ca. 160gr) en is ie niet gevallen. Ik heb het pinnetje er weer in kunnen duwen/knijpen met een tangetje en nu voelt het weer alsof ie muurvast zit, maar dat zit ie dus kennelijk niet dus ik durf hem niet meer te gebruiken
Pinnetje dat de sluiting dicht houdt is losgekomen, ik heb zelf de clasp los gehaald van de band dus heeft niets met de pushpins te maken. Het is die soort ‘trekhaak’ die los is.
Mooie keus. Prachtig horloge!
ram bam , Spring Drive Chrono GMT?
Het moest er een keer van komen weer!
En wat voor 1! Echt eentje voor de doorwinterde GS fans
Het is inderdaad een buitenbeentje. Het is een JDM model en die kastvorm is maar kort in productie geweest. Maar ze zijn gelukkig nog wel nieuw te vinden