Het Grote incoming topic Deel X

Ja :+1:

3 likes

Meer heb je niet nodig :grimacing:

2 likes

Dat denk ik ook niet :joy:

3 likes

@Hornet @illewoare Zo dan :star_struck: Daar komt even wat GS geweld het topic binnen zeilen. Heel tof!

4 likes

Proficiat, ik val van mijn stoel van verbazing. Zoiets had ik bij u niet meer verwacht na de ‘Lion’ episode. Wat een kanjer zeg. Direct één van de bijzondere horloges van dit forum.
Me likey :heart_eyes:

1 like

Ik eigenlijk ook niet, maar kon het toch niet laten. Ben benieuw hoe hij gaat bevallen.

De band op zowel deze als de Lion vind ik erg teleurstellend. Hij voelt aan alsof hij van blik is, de sluiting is slecht afgewerkt en de brushing is totaal anders dan die op de kast.
Ik heb echter laatst een SBGA411 om gehad en op een leren band beviel hij vele malen beter dan op titanium. Er is dus ook een leren band voor de SBGC231 onderweg

2 likes

Erg fijne bandje, dus maar eentje besteld.

7 likes

Voor de Bulova?

1 like

Ja klopt. Die is op zwarte band erg lekker.

1 like

Die van mij komt op staal. Nog steeds onderweg aangezien hij vanuit California werd verstuurd. #duurtlang :rofl:

Hoe draagt het? Toch nog groot of prima te doen?

1 like

Hey cool! Deze versie? :muscle: Haha vanuit Cali…wanneer verwacht je 'm?

Hij is zeker niet klein en draagt ook niet klein maar het is op mijn 20cm pols prima te doen. De plaat meet 41, incl de pushers 43. De L2L van 50mm is wel max. Dat ie uit titanium is opgetrokken is overigens erg fijn…mooi licht en dat draagt erg bij tot het draagcomfort. Horloge ligt ook superfijn op de pols. De zwarte stock band is mooi en kwalitatief maar helaas een single-pass nato stijl dus onder horloge door en dat is gewoon kudt. :man_shrugging:

De plaat vind ik fantastisch…het meteoriet materiaal en reliëf, het contrast met de zwarte sub dials, mooie verdieping op de plaat, en vooral de tachymeter met zwarte ‘korrelige’ (:thinking:) ondergrond en bronze/gouden cijfers is super fraai. :ok_hand: Mooi ook dat de tachymeter cijfers evenwijdig rond de plaat lopen ipv er haaks op staan (bij de standaard Pilot versie).

Komt in een mooie luxe houten box. :nerd_face::smile:

3 likes

Nog een paar pics om je zoet te houden :wink:

40 likes

Mooi bandje inderdaad. Net even op hun site gekeken. Het valt me toch op dat het grootste gedeelte van het assortiment rechtstreeks van aliexpress komt. Andere buckle erop, dikke prijs vragen en in de verkoop ermee. Zelfde geldt voor sites als watchbandit en finstraps bijvoorbeeld. Geen idee of dat ook voor jouw bandje geldt trouwens. Die heb ik op Ali nog niet gevonden.

Hoe dan ook… Een mooie combi.

3 likes

Goh…ja dat is dan snel verdienen idd. :flushed: Zou het dan echt dezelfde kwaliteit en materiaal gebruik zijn vraag ik mij af.

1 like

Soms wel. Soms niet.

Had een paar jaar geleden t gevoel dat mn zuludiver tropic zo van ali afkwam iig.

En b&s verkoopt kaufmann tropics door

1 like

Super vet … mooie klok , de vorige versie (wat was het 45mm) was al niet verkeerd maar deze is helemaal top :+1:.
Net wat mooiere maat, titanium , de op liggende cijfers in de chapter ring en natuurlijk vet met meteoriet wijzerplaat een topper :+1:

Ik zocht nog wat maar denk dat ik ook overstag ga :yum::+1:

2 likes

Ha :grin: Top! :muscle: Ja het is een erg geslaagd model. Het is even wennen aan de aparte pushers…zonder was mooier geweest. :crazy_face: Maar een supertof ding…met een leuke historie én stukje oudheid om de pols. De :nerd_face: in me approves.

1 like

Hoop volgende week! Nee, de nieuwe zwarte ‘standaard’ versie op staal. Vond de meteoriet versie erg gaaf btw. Ik heb deze incomming:

23 likes

Ah tof! :ok_hand:

1 like

Ja Speedy is mijn ultieme grail, dus dit is een mooi alternatief met een interessante geschiedenis. Had de vorige versie geprobeerd, maar vond die veel te groot helaas voor mijn 17cm polsen. Dus ben benieuwd naar dit exemplaar. Hoop dat ze ooit nog een 40mm versie gaan maken met een lug tot lugmaat van ongeveer 45/47mm.

2 likes