Het Grote incoming topic Deel X

Fantastisch. Erg mooi.

3 likes

Agree. Hele mooie nomos. Prachtig uurwerk.

2 likes

Prachtige Nomos! Veel plezier ermee straks.

1 like

Dank allen :smiling_face:

Lange tijd geleden dat ik een nieuw horloge incoming had. Het duurt ook nog wel even voordat hij hier is.

28 likes

Nice one :ok_hand:

Tricky om die single Main bridge (top plate) van de DUW1001 te plaatsen!

What were they thinking at Nomos :joy:

12 likes

Wir schaffen das, misschien?:grin:

2 likes

Haha precies.
Lijkt wel alsof xe gedacht hebben ‘laten we eens all-out gaan en wat ambitieus neerzetten’. Het is iig een mooier afwerkingsniveau dan normaal bij Nomos. Mogen ze van mij ook op meer modellen doen, maar dan wordt het natuurlijk een ander prijssegment.

1 like

…en binnen…:+1:

40 likes

Leuke horloges, worden online wel afgeserveerd maar ze vallen me alles mee.

1 like

Mij ook. Het fors kleinere formaat tov eerdere lichtingen is een grote (pun intended) verbetering. Oogt ook nog eens ietsje kleiner door verhouding plaat bezel. Mooi in verhouding ook zo. :ok_hand:

1 like

Helemaal niets mis mee idd.

Misschien wel een beetje minder uitgesproken dan oudere monster, samurai of sumo generaties… maar is echt wel plek voor in de seiko lineup imho.

1 like

Ja eens…ik vind dit iets meer gematigde wel fijn. Stoer maar niet extreem. Cool ding!

1 like

Hoogtelucht gear train check van DUW1001 is ook geen pretje tijdens service ivm single main bridge.
Gelukkig is er een trucje voor, service kosten staan gelijk aan een nieuwe Nomos Club campus :wink:

Hier nog een plaatje van de Ponte del bilanciere :blush:

6 likes

Datum zit op een goede plek David.
Enjoy :blush:

1 like

Dankje! Ja en gelukkig ook lekker klein en valt daardoor mooi weg en dus ook nauwelijks op. :+1:

1 like

Haha zal alvast gaan sparen.
Wel leuk om te zien dat jullie er zoveel verstand van hebben en op aan gaan.

1 like

Aangezien ik bijna alleen maar duikers heb, dacht ik laten we eens out of the box denken. Dat is goed gelukt zoals jullie zien. Altijd al een Aquis willen proberen, de grote, in het groen :sunglasses:

26 likes

Hele goeie keus.
Blijft een mooie kleur. :ok_hand:

1 like

Vind het de laatste tijd leuk om horloges in elkaar te zetten met een Seiko NH35 uurwerk. Ze hebben tegenwoordig leuke wijzerplaten ervoor. Heb nu een gaming/survival project in gedachten. Heb een mooie wijzerplaat onderweg:

Heb ook twee type wijzers onderweg. Weet nog niet welke erbij gaan passen:

16 likes