Succes, ben benieuwd naar het eindresultaat. De eerste set wijzers geeft wellicht meer contrast
Net binnen:
Heerlijke diepe kleuren. Ik ben klaar voor mooi weer .
Met dank aan @LN2023 voor de tip.
Ik heb altijd al een zwak voor Oris gehad, met onder andere specifiek ook voor dit model waar ik al vaker naar heb gekeken. Op de een of andere manier bleef deze de aandacht naar trekken.
Toen hij gister dus nieuw in het blauw verscheen moest ik wel happen . De 65 Glow:
Is een mooie, veel draag plezier gewenst
Top Is een hele mooie Sixty-five.
Was wat langer wachten dan gehoopt, maar zojuist eindelijk bezorgd!
Het nieuwe bandje was ook al binnen, dit weekend even switchen. Blij mee!
Hele mooie FC!
Heel lekker deze SA !
Mooie NA Sander, gefeliciteerd
Ik vond deze kleurcombi opeens verrassend leuk toen CW met zijn LE Dune op de kroppen kwam.
Hij is al binnen: een plastic fantastic Casio snackje met een 10-jarig batterijtje om mijn automatische horloges op tijd te kunnen zetten. En nog monstervet ook. Blijft toch tof wat je krijgt voor een paar tientjes
Staat fantastisch, mooie combinatie met de wijzerplaat. Heb je 'm custom laten maken?
Heb 17 december ook een band besteld bij Monstraps, die kwam gisteren pas aan bij PostNL. Meteen de inklaringskosten betaald en nu is het afwachten tot hij binnen komt.
Oei… meer dan lekker zo!
Leuk, ben benieuwd! Goeie kwaliteit leer, heerlijk soepel.
Ik heb deze rechtstreeks van hun site besteld, vond dit een prachtig leersoort. Maakt echt een heel ander horloge van de Tsuyosa.
Taupe kleur is alijd lekker on a watch
Het horloge is niets voor mij, maar het bandje is mooi verzorgd. Is dat alleen voor dit model?
Mooie combinatie zeg!