Het Grote incoming topic Deel X

Tot een dag geleden keek ik zeker weleens, maar had ik meermaals besloten me niet in het vintage wespennest te steken. Nu ga ik eraan moeten geloven. Dat kan nog vies gaan tegenvallen. Laten we hopen van niet.

Over een week of twee-drie hopelijk uitsluitsel en wellicht een NA bericht met gedetailleerde overpeinzingen. Anders is dit alvast een vooraankondiging voor het blauw. Het merk Takano blijkt overigens alleen uit de kroon, gesp, backplate en het eigen uurwerk, maar prijkt dat niet op de wijzerplaat. De afgelopen tijd tekende zich er een groeiende interesse in late 1950s en vroege 1960s Japanse horloges bij mij af en toen kwam dit op m’n scherm…

Ik hoop geen grove vergissing te zijn begaan.

25 likes

Als je even op de :point_right: website :point_left: kijkt kun je voor jouw specifieke aanzetmaat een bandje uitzoeken.
:+1::watch:

1 like

Hij is in ieder geval mooi!

1 like

Mooie combi :+1:t2:

1 like

Dat is ook waar ik op terug bleef komen. Goed draagbare maten ook.

als hij zo aankomt als op de foto hier zal hij zeker niet tegenvallen :ok_hand:

2 likes

Mooie klok! Als je er vanaf wil mag je mij wel een berichtje sturen :sunglasses:

Eeejjj… tof! Ook zo blij mee? Ik vind het echt een hele fijne klok. :sunglasses:

4 likes

Altijd een goed idee! Mooie keuze, wat heeft een mens nog meer nodig dan een Spring Drive met stalen bandšŸ‘Œ

1 like

Springdrive met een leren bandje

2 likes

Zeker! En een hele mooie korting. Bij Seiko online is ie nu uitverkocht trouwens.

1 like

In de zomer valt dat tegen vind ik, als enige horloge. Dan maar 2 spring drives :wink:

1 like

Lekker :heart_eyes: Gefeliciteerd Rik :clinking_glasses:

1 like

Heel mooi! Mooie kleur blauw ook. Benieuwd naar de foto’s.

1 like

een dikke platte Croco, ben niet zo van de stalen banden…

Ik vind die kast het mooiste op een stalen band met dat de springbar nogal laag zitt tussen de lugs. Geef mij de elegance collectie maar als het op leer moet. Maar die heb je al gehad, dus dat is ook geen optie :slight_smile:

Anyway, geniet ervan alleszins! Hoe dan ook is’t een prachtstuk :+1:

1 like

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Discussie voortzetten in Het Grote incoming topic Deel X (Deel 8).