Dit was een plaatje van instaš¬. Maar veel vertrouwen dat dit een topper is want:
- geen gilt
- geen faux rivets
- goede fit met de jubilee
- niet zo achterlijk dik als de BB pro
- lollipop second hand
Haha alleen een Tudor dit keer
Dit was een plaatje van instaš¬. Maar veel vertrouwen dat dit een topper is want:
Haha alleen een Tudor dit keer
Gaat het zo slecht in de tulpenhandel???
Want?
Mooi
Mooi horloge Dan, echt wel!
Ik ook best wel.
Haha ja, snap ik. Wordt het lang wachten of is hij al gauw leverbaar?
Boom, shakalaka. Aangezien niemand me mān oude dopje terug wilde verkopen gooi ik het over een andere boeg. Ik zit al heel lang naar een GS quartz GMT te loeren, en heb besloten dat het de nettere variant gaat worden. Dit wordt nummer vier van Grand Seiko, en ik ben nog even aan het bedenken of ik een Nomos Club, Baltic Aquascaphe GMT of Yema Superman ga slachtofferen.
Welke moet er uit, mensen?
De Yema. Dat venstertje trek ik echt niet
De Baltic, dubbele GMT en dubbel zien door dat glasš
Sowieso niet die Nomos. Mag allemaal wel een beetje kleur bevatten als het zonnetje schijnt.
Heb je het nou over de datum, of het ding aan de kroon waarmee je de bezel vast zet?
Driedubbele. Als ik de Baltic verkoop heb ik de Farer ook nog.
Die laatste draag ik sporadisch, maar gaat niet weg. Fijn horloge!
Grappig genoeg ligt die het hardst op het hakblok hier.
Achteraf had ik knalroze moeten nemen. Ik heb niks met oranje, leve de republiek.
Of gewoon alle drie eruit, geeft weer wat ruimte
Ja dat ding, geen idee waar het voor is maar vind het niet mooi. Maar zal vast wel iets historisch correct zijn vermoed ikā¦
Hmmm. Ik merk dat ik steeds naar Grand Seikoās grijp. Meer nog dan naar de Santos, al is die ook erg fijn. Ik kan er ook twee van de drie uit kieperen, natuurlijk. Daās een idee.
Een bezel lock, zodat je bezel tijdens een duik niet kan verdraaien. Eigenlijk eerder nutteloos en hinderlijk. Een soort baguette-houder in een electrische auto, zeg maar. Vive la France.
Ik voorzie een āJapan onlyā collectie
Toffe GS! Wat mij betreft de Superman eruit (als er per se wat uit moet). Zwart met rood accent voor zwart met rood accent. Die Nomos is leuk om erbij te houden, voor jou als groot koningshuisfan natuurlijk al helemaal!
Die kant begint het rustigjes aan wel op te glijden. Ik merk dat andere horloges mān interesse hebben, maar dat dat vaak kortstondig is. De enige overtreffende trap die ik nog zou willen is een Credor met handopgewonden Spring Drive, of mogelijk de witte versie van de Omiwatari.
Dat was ook het argument van mān vrouw. Hmmm.
Is dat oranje? Ik vind het meer warmgeel, die secondewijzer is oranje. Maar ik kan donkerblauw en zwart ook niet goed onderscheiden vaak, dus dat kan gewoon aan mijn ogen liggen natuurlijkš
Ik heb de roze variant en was toentertijd eigenlijk op zoek naar de geel/oranje variant. Roze is echt tof in de zomer maar combineert wat lastig met sommige kleuren.
Maar dat zijn dan ook hele fijne horloges.
GMT is gek genoeg helemaal niet mijn ding, iets met balans ofzo.