Ik zou juist zeggen van wel, kleur is zeker leuk maar trek die verschillende nummering (Latijns en Romijns) erg slecht, ook de kleur van de secondewijzer t.o.v. de plaat niet
Eerste gedachte is vaak de juiste.
Ik zou juist zeggen van wel, kleur is zeker leuk maar trek die verschillende nummering (Latijns en Romijns) erg slecht, ook de kleur van de secondewijzer t.o.v. de plaat niet
Eerste gedachte is vaak de juiste.
De Yema en de Baltic idd. Bij grote spijt makkelijker terug te vinden dan de Nomos. En de Nomos is gewoon rete gaaf met de Cali oranje dial.
Eens de box uitkuisen, en er gewoon voor gaan.
Zeer mooi ga ervan uit genieten hopen snel om de pols
Wow, supermooi!
Hele mooie GS GMT! Top keuze en een heel andere klasse dan de drie horloges waar je potentieel afscheid van gaat nemen. Persoonlijk zou ik zelf de Nomos nooit dragen vanwege de kleur…en toch de Baltic gestemd, vanwege GMT…dus die of meerdere zou ik zeggen…
Mooi!
Doe eens een fotootje, en stel me eens een ruildealtje voor, zou ik zo zeggen. Ik zie je PB graag tegemoet.
Dat is waar. De gewone 36mm Club in Future Orange wordt niet meer gemaakt. De Deep Pink nog wel.
Lees je nog mee, @Porthos ?
Kom op, ik heb een hekel aan dat woord. Dat zou suggereren dat ik luister naar wat mij in het collectie-op-een-foto gebeuren steeds gezegd wordt. Nog even en @Brick bemoeit zich er ook mee.
De Baltic omwille van verkeerde kleurstelling. De Nomos is overigens über tof en mag je absoluut niet weg doen
Neenee, dat betekent voor je dromen gaan en niet achterom kijken.
Dankjewel!
Het is mijn droom om Japan te bezoeken, van hier naar Marrakech naar Caïro en dan naar het meer van Victoria te rijden op een motor, om de Orient Express te nemen, en om nog eens stoute dingen te doen met 'nen leuke madam die in de jaren negentig geboren is.
Horloges zitten er niet bij, vrees ik.
Wel leuker met ene mooi horloge om de pols
Die Nomos, Farer en Baltic hebben allemaal oranje. Om die reden zou de baltic er prima uit kunnen. Doet niets wat je andere horloges niet beter doen. Alsnog voor de Yema gekozen, omdat ik die gewoon niet mooi vind
De club draag ik in mijn eigen collectie zelden, maar zie ik niet vertrekken. Heerlijk horloge.
De Seiko Prospex Baby Tuna “Save The Ocean Antarctica” special edition SRPG59K1 uit het blauwe gedeelte!
En gelijk de Strapcode Endmill band besteld voor erop!