Het Grote incoming topic Deel X

Die full lume indexen van die Sinn :heart_eyes:

1 like

Prachtig horloge, dat glas :ok_hand:t2:

Heel veel draagplezier gewenst :+1:t2:

PS: Is het nu wennen met die chronowijzer over de datum. Of is die zo dun dat je er geen last van hebt.

1 like

Nieuwe vleugels incoming voor de Flieger…

8 likes

Dank je! Geniet erg van dit prachtige stuk. Niet allen het glas, maar de hele dial en kast is top. Het is inderdaad niet de meest praktische datum plaatsing, maar hij blijft wel afleesbaar (en anders gewoon de chrono even aanzwengelen).

1 like

Idd een prachtig horloge. Vind de blauwe met datum op 6 ook mooi. Maar deze is het moosite. Een donker groene uitvoering zou ook mooi zijn :crazy_face:

1 like

Ik was er wel snel bij maar alsnog een levertijd van 10 weken :face_with_peeking_eye:

Hier wat meer info over de volledig nieuwe 903 reeks van Sinn! New Sinn 903 Models Released in 2024
En wat persfoto’s omdat het kan:

IMG_2417
IMG_2418
IMG_2419
IMG_2420

Het caliber is trouwens de JLP L112 Top Grade editie:
Een automaat, column wheel met 60 uur gangreserve gemaakt door Manufacture La Joux Perret in :switzerland:

https://www.lajouxperret.com/nos-produits/chronographe-manufacture/l112

40 likes

Die blokken met lume zijn wel top zeg!

10 weken valt mee, de 25 die hierboven genoemd werden zijn voldoende om een liefde te doen vervagen…

1 like

:heart_eyes:

1 like

super mooi ding, en mooi die dikke opgelegde 12 en de lume indexen :ok_hand:

1 like

En zie daar…

Het is zowaar gelukt om er eentje te bestellen. Dit is m’n tweede poging. Het helpt om van te voren een account te hebben, merk ik. Nu nog afwachten tot Juni/Augustus.

80 likes

Cool!!

1 like

Peetje-sama heeft er ook eentje kunnen bestellen (batch juli-augustus)!

49 likes

Jaloersmakend mooi.

1 like

mooi! :ok_hand:

1 like

Gefeliciteerd, misschien kan hij er eentje klaar leggen dan neem ik hem wel mee naar NL begin juni.

1 like

Mooi man, dat stukje proza wil ik wel lezen.

1 like

Poep…
Mij niet gelukt, browser liep vast bij betaling

Gefeliciteerd heren!

1 like

Idem! :smile:

Thank you for your Pre-Order!

ご注文いただき、誠にありがとうございます!

12 likes

Bij mij is deze níét incoming; op tijd aanwezig, keurig afgerekend inclusief bevestiging in m’n app, kaart geweigerd. 4 keer geprobeerd te betalen, 4 keer geweigerd. Voor de 5e poging was die uitverkocht :confused:

1 like

Complimenten :ok_hand:

1 like