![]()
Nice! Dat wist ik nog niet. 200m is dat voldoende om mee te zwemmen of raden jullie dat af.
Daar kun je tot 40m diep mee duiken. Maar ik zou op dat moment de chrono niet gebruiken.
.ooi horloge.
Mooi ![]()
Oef…ik zal 112 alvast bellen maar. Ziet er uit als een dwarslaesie kandidaat.
Deze limited edition Farer incoming. Mijn eerste Farer, dus ik ben erg benieuwd naar hoe hij zal bevallen qua afwerking en draagbaarheid.
Gaat je niet teleurstellen.
Deze is echt mooi. Vooral de textuur op de dial die door lijkt te lopen in de band. Super tof. Ik ben benieuwd hoe deze in het echt is. Dus schroom niet met foto’s ![]()
Hee, je hebt het gedaan! Cool.
Yes! Het gekke is dat ik dit een super lelijk horloge vond, totdat ik die van jouw eens mocht bekijken (that’s what she said). Hij is toen blijven plakken. Ik hoop dat de maat gaat werken, maar ik denk het wel.
Vooral de Omega SMP lugs vind ik erg cool.
Bedankt. Foto’s volgen snel zodra hij binnen is.
Ik heb wel een tijd zitten te twijfelen tussen deze en de mint groene (Chalcot). Die Chalcot is ook heel gaaf, maar voor mij persoonlijk iets te uitgesproken qua kleur.
Wow ![]()
![]()
Een Apple Watch series 9 GPS silver! Gewonnen.
Maar ik heb geen iPhone, en wil geen smartwatch meer, dus die gaat direct door als hij binnen is.
Definitief over een paar weken incoming. ![]()
Voor de non guilloche gegaan.
Uurwerk blijft mat maar dan wel met gravering op de balansbrug
Guilloche ziet er zo uit maar toch te druk aan de ogen was na zeer korte tijd al duidelijk
Prachtig.
En ja ik denk de juiste keuze gemaakt. ![]()
Mooie keuze voor deze regulateur ![]()
Yup, da’s de mooiste keuze, en de meest toekomstbestendige.
I taught you well, my young Padawan. ![]()