Het Grote incoming topic Deel X

Bij mij dus idem :pensive:

1 like

Deden ze al eerder op de 717

A specially designed seal, developed and tested in collaboration with SĂ€chsische Uhrentechnologie GmbH GlashĂŒtte (SUG), guarantees that the 717 can withstand pressure up to 20 bar, which corresponds to the conditions at a depth of 200 meters.

2 likes

Ik heb de roze Toki en de mint groene Hisui chronograaf gepast en in handen gehad, en het pakket is het gewoon waard. Als je het niet begrijpt, prima, ik kan het qua specs niet verantwoorden.

Dit is de ultieme bevrediging van mijn hang naar Japanse cultuur, art deco ontwerp, en kleine dress watches.

7 likes

Miyota 90S5 uurwerk, zelfde als in mijn RZE.

13 likes

De CC moest een bepaalde instelling hebben, vooraf moest je dat aangeven bij je maatschappij.
Toen Kurono hier van de week over begon ben ik afgehaakt.

Dat zal misschien ook de reden zijn dat ik tijdens het registratieproces op de site van www.shinkansen2.jr-central.co.jp (kogel trein) er niet doorheen kwam omdat mijn creditcard niet door de geldigheidscontrole kwam.

1 like

Dat was toch enkel om zeker te zijn dat je kaart open staat voor internationale betalingen? Dat is toch niet vreemd in dit geval. De meeste CC staan standaard ingesteld om betalingen te accepteren uit Europa, misschien nog VS. Net goed dat ze het op voorhand aangaven want veel mensen vergeten dit.

2 likes

Deze vakantieduiker komt deze kant op!

30 likes

:grin:

41 likes

Nice! Dat wist ik nog niet. 200m is dat voldoende om mee te zwemmen of raden jullie dat af.

1 like

Daar kun je tot 40m diep mee duiken. Maar ik zou op dat moment de chrono niet gebruiken.

1 like

Ligt er een beetje aan

6 likes

.ooi horloge.

Mooi :+1:

Oef
ik zal 112 alvast bellen maar. Ziet er uit als een dwarslaesie kandidaat.

1 like

Deze limited edition Farer incoming. Mijn eerste Farer, dus ik ben erg benieuwd naar hoe hij zal bevallen qua afwerking en draagbaarheid.

37 likes

Gaat je niet teleurstellen.

Deze is echt mooi. Vooral de textuur op de dial die door lijkt te lopen in de band. Super tof. Ik ben benieuwd hoe deze in het echt is. Dus schroom niet met foto’s :stuck_out_tongue:

3 likes

Hee, je hebt het gedaan! Cool.

1 like

Yes! Het gekke is dat ik dit een super lelijk horloge vond, totdat ik die van jouw eens mocht bekijken (that’s what she said). Hij is toen blijven plakken. Ik hoop dat de maat gaat werken, maar ik denk het wel.

Vooral de Omega SMP lugs vind ik erg cool.

Bedankt. Foto’s volgen snel zodra hij binnen is.

Ik heb wel een tijd zitten te twijfelen tussen deze en de mint groene (Chalcot). Die Chalcot is ook heel gaaf, maar voor mij persoonlijk iets te uitgesproken qua kleur.

1 like