Oh prachtig!!! Van harte proficiat! Dit is heel mooi. ![]()
![]()
Gaaf!
zo dat is nog eens een regulateur!
Dat klinkt als een vintage DD ![]()
Tof ding hoor. Ik vind het ook echt een horloge voor jou, qua uitstraling en Japanserigheid enzo. ![]()
Zo ook alweer een mooie ![]()
![]()
![]()
Thx!
Heel tof, ik heb van de week mijn oog op de zwarte of de blauwe laten vallen.
Ben benieuwd hoe die bevalt!
Ben ook erg benieuwd. Ziet er op de foto’s en in video’s goed uit en de kwaliteit schijnt ook dik in orde te zijn. Prijs is ook lekker…voor een gokje.
Ik heb een HGP, schijnt ook banden te hebben met Wolbrook/Douglas, en die kwaliteit is écht dik in orde.
Enkel heeft deze de NH35 ipv de Miyota.
Die is ook lekker! ![]()
Zeer zeker. Vandaar, dat ik zo’n Wolbrook ook wel eens wil proberen. Deze is van de laatste aanwinsten een van de langste blijvers ![]()
Ik houd je op de hoogte ![]()
![]()
Dank allen voor de leuke reactie’s en de likes ;-). Gaan we de 50 likes halen? ![]()
En uiteraard @Colnago heb ik de ‘tramp stamp’ gekozen om @Fate_Amenable_To_Change ye pesten ![]()
Pfff die is ook wel erg lekker voor t geld.
Maar niet echt ‘zomers’ wat ik wel nog zoek.
.
Maar wie heeft nu van wie gejat? Go van Wollbrook?
Ze hebben ook een lekkere sky blue zomer klatser. Met een witte of blauwe Tropic erop en een parasolletje in je Cuba Libre ben je helemaal het mannetje ![]()
![]()
![]()
Ik zeg Go Wolbrook! ![]()
. Ik zag m maar met dit model zou zwart ook mijn voorkeur hebben.
Ja vind ik ook. Leuk zo’n zomers kleurtje maar blijft wel erg specifiek. Zwarte plaat altijd goed.
Dat zei ik ook al onder een review op Fratello. Die opmerking is dan ook via moderatie verdwenen. ![]()
Ik ook.
Echt?
Wat sneu