Het Grote incoming topic Deel X

Zojuist gebracht! :partying_face: Binnenkort een uitgebreide NA

31 likes

Dat zou natuurlijk super cool zijn, maar ik vermoed dat ze dan nog niet klaar zijn.

Ik heb het adres wel opslagen in Google mapa voor als ik een dag in die wijk aan het struinen ben.

1 like

Zijn ze afgestapt van het principe ‘alleen afhalen’? Of kon opsturen in de praktijk altijd al?

Wacht even hoor. Wat heb ik gemist dat half HF deze heeft ge-preordered? Wat is dit voor horloge?

3 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst. Zo te zien is het horloge lastig te verkrijgen. Dit gaat heel negatief klinken en zo is het zeker niet bedoelt, want ik heb nog nooit een Kurono in handen gehad, maar wat maakt dit horloge nou zo begeerlijk voor toch ruim 2k euro?

Ik lees op de website dat de wijzerplaat lastig te fabriceren is, maar vind dat op de foto’s maar matig naar voren komen.
Ik vind hem overigens wel heel fraai.

3 likes

Het totaalpakket: de kleine diameter met de 20mm strap, dunne kast met bol saffier, no date en toch wel bijzondere wijzerplaat, met de hand geplooid signature wijzersetje en bakken charme van een sympathiek japans merk. Zoiets :blush:

14 likes

Enorm tof zeg, die Sinn.

1 like

Opsturen is al een paar jaar mogelijk, laatste 4/5 releases waren zo ingericht.

2 likes
1 like

Een Hirsch Urbane:

Voor m’n PO:

18 likes

Deze zomerknaller met 5 dagen gangreserve!

34 likes

Zijn de dimensies ook gewijzigd denk je?

1 like

Nee volgens mij is het nog steeds 41mm bij 14,5 mm dikte…

Wel iets dikker dan de Breitling Navitimer waar dit horloge natuurlijk op gebaseerd is maar de Sinn heeft een 20bar water resistentie vergeleken 3bar voor de Breitling (en de Breitling is ook 3x zo duur voor feitelijk een zeer vergelijkbaar horloge).

3 likes

Prachtig horloge

1 like

Weet je hoe ze dat hebben gedaan? Voorheen deed Sinn dat door een andere constructie van de bezel. Maar bij dit model lijkt die identiek te zijn aan de Breitling. En dat vind ik wel opvallend, want Breitling heeft daarover eerder gezegd dat ze de WR simpelweg niet konden vergroten vanwege die draaibare bezel in de dial.

Foto van een vorige generatie Sinn Navi met een extra kroon voor de bezel.

2 likes

Nice! Heel gaaf deze. Komt er eindelijk weer een beetje reuring in de Kurono only topic. :wink:

1 like

Bij mij dus idem :pensive:

1 like

Deden ze al eerder op de 717

A specially designed seal, developed and tested in collaboration with Sächsische Uhrentechnologie GmbH Glashütte (SUG), guarantees that the 717 can withstand pressure up to 20 bar, which corresponds to the conditions at a depth of 200 meters.

2 likes

Ik heb de roze Toki en de mint groene Hisui chronograaf gepast en in handen gehad, en het pakket is het gewoon waard. Als je het niet begrijpt, prima, ik kan het qua specs niet verantwoorden.

Dit is de ultieme bevrediging van mijn hang naar Japanse cultuur, art deco ontwerp, en kleine dress watches.

7 likes