Het Grote incoming topic Deel X

Met deze 3 NA’s wil ik je graag feliciteren.
De Hanhart zie ik niet veel in, maar hé: jij mag hem dragen :slight_smile:

1 like

Ja, jij wilde me die SBGV niet verkopen, en toen ging ik over een dopje na zitten denken. :slight_smile: Op die zelfde GTG kreeg ik een Kurono in handen gedrukt, wat ook tot nadenken noopte, en die Hanhart heb ik altijd al eens willen proberen, terwijl m’n neef de Excelsior Park al tijden cool vindt.

Die laatste houden we dus in de familie, maar Hanhart vs EP is voor mij gesloten beurs werk.

Dank jullie wel! :slight_smile:

Nou, ik heb de vintage tv-kast Seiko quartz voor een symbolisch bedrag verkocht, en zowel de Arhimede Pilot 39 als de Nomos Club Future Orange voor een iets minder symbolisch bedrag. De Baltic Aquascaphe staat nog te koop.

Er zijn dus vier uit gegaan en drie in. Da’s krimpen op niveau, als je bedenkt dat er nog eentje gaat gaan.

Dank, dat gaat goed komen en dat mag. De Kurono is nog tot Juli/Aug wachten, maar de rest zou eerdaags moeten landen.

5 likes

Lekker bezig hoor

2 likes

Al vaker naar gekeken, maar nu op de bestelknop gedrukt…:grin:
Bulova-Polshorloge-Heren-Quartz-Parkeermeter-gelimiteerde-editie-98B390

Max. 3 dagen wachten voordat hij er is, ben heel benieuwd :upside_down_face:

16 likes

Zo, mooi hoor! Vooral de GS GMT en Kurono zijn erg leuk, maar die Hanhart valt ook niet tegen lijkt mij. Ik zou zelf de Hanhart op een andere band zetten, maar dat is zeker ook een leuke chrono.

2 likes

Indrukwekkend incoming lijstje. Respect :saluting_face: Chris

1 like

Magi is er maar druk mee! :laughing: Ik hoop ook de laatste week wachten in te gaan…

29 likes

Lekker bezig…:joy:

1 like

Stuk voor stuk een lekker stuk :drum:
Echt een opwekkingweekend in je collectie.

Congrats man! Ben erg benieuwd naar die Hanhart.

Zonder bund…vind ik iets te BDSM.

2 likes

Vandaag besteld en onderweg.
Prachtige reissue uit de jaren 60.

17 likes

Dat spreekt voor zich. Ik ga niet zo goed op zwarte kalfsleren banden met grote gespen. :slight_smile:

Dank je! Ik ook. Grappig genoeg heb ik nog een cognac bund liggen. Maar nee, ik vrees dat het gewoon bruin leer of een Single Pass wordt.

2 likes

Lekker bezig. Die Hanhart is tof. :ok_hand:t2:

Staat een mooie in het blauw. Al vaak naar gekeken

Geniet van de voorpret

1 like

Lekker bezig Floyd.
Mooi Park Meter. :+1:
Congratulations :tada:. :+1:

1 like

Thnx, ben erg benieuwd hoe deze er om de pols uit ziet.

Wow wat een geweld. Mooie dingen hoor. :ok_hand:
Stiekem vind ik die Hanhart nog het leukst. Is het een LE omdat die coated is?

Nee, het is gewoon een render die donker uitviel. Horloge is gewoon de flyback die hier in het blauwe gedeelte staat.

Nietes. :rofl:

1 like

:chart_with_upwards_trend: De Upgrade Dagen zijn begonnen! :fire:

Errug lekker, wat zeg ik, heul errug lekker!

Grappig dat de GS😍 hier de ‘gewoonste’ is…

Wàt een boost voor je collectie zeg! :facepunch:t2:

Heel vet!! Benieuwd naar de echte fotos

7 likes

Ik heb de Marlin Mercury Calender van de jaren 70/80 volgens mij. Echt een fijn, subtiel en klassiek klokje. Super blij mee!
Wat is de diameter van dit horloge? En wat voor uurwerk zit erin?

1 like

Ho ho… Een Excelsior Park inruilen om een Hanhart te kopen is in mijn optiek gelijk oversteken. Die dingen zijn echt heel erg mooi, en heel erg goed gebouwd. Ik zou zo weer een Excelsior Park kopen, ook met de prijzen van 2024.

De Nomos Club en Archimede Pilot inruilen op een Kurono, die geef ik je. Da’s een upgrade, maar die GS… Ik moet daar eens mee ophouden. Dit is nu nummer vier. :slight_smile:

Dank jullie wel! Als ik op de Hisui Chronograph 3 af moet gaan die ik laatst op een GTG in handen had (en de eigenaar van dat ding mag zich tzt graag bij me melden voor een verkoop, als ik deze klappen te boven ben), wordt dat allemaal super cool. De Kurono’s die ik heb gezien waren waanzinnig mooi, ook de roze Toki.

Grappig genoeg ervaar ik het inderdaad wel zo. De focus wordt nauwer. Ik heb er nog steeds 20, dus qua aantal is het niet bijzonder veel minder geworden, maar de kwaliteit en stijl, daar zit stijgende lijn in.

Nu nog ooit een Credor. De juiste Credor.

5 likes