Is deze niet iets voor je? Misschien als Credor tot de juiste Credor. Echt wel een gaaf ding.
Thread ‘Credor node quartz 8j80’
Is deze niet iets voor je? Misschien als Credor tot de juiste Credor. Echt wel een gaaf ding.
Thread ‘Credor node quartz 8j80’
Nee, da’s juist te modern, dat ontwerp. Ik heb vier referenties in het hoofd, twee er van een asymmetrische großdatum, één is een Kuon met porseleinen plaat, en één is een specifieke KS handwinder, erg klassiek.
Mooie keuzes. Benieuwd wat je van de Hanhart gaat vinden. De andere horloges vind ik nu al goed bij je passen
Ik heb 'm nu om. Ik vind het een geweldig horloge, wel heel erg sportief voor mijn doen. Mijn vrouw vindt dat hij beter bij mij past dan de Excelsior Park, al vond ze die ook geweldig. Dit kan morgen allemaal anders zijn, ze is wispelturig.
Maar hij draagt mooi klein. Kleiner dan de EP, ook al hebben ze exact dezelfde maten van 39x13,5x48 of zo. Grappig hoe dat gaat.
Een NA topic volgt uiteraard.
Sympathiek merk! Leuk horloge👌
Geweldig. Enjoy!
Dat wordt moeilijk want hij is van titanium (grapje)
Heel cool! Gefeliciteerd.
Uit het blauw?
De diameter is 34mm en er zit een Sea-Gull s6 uurwerk in waarvan de rotor eruit is gehaald zodat het een handopwinder is.
De Marlin Mercury Calender ziet er ook heel mooi uit.
Hahahaha, helemaal niet zo grappig. Dat was ongeveer wel het stomste wat ik over dat horloge had kunnen zeggen
@SpringDrive Thanks, ik kijk ernaar uit. Jij weet dat ik hem al vaak heb bewonderd en niet tot dragen kwam. Die leren band vind ik geen succes. Maar nu op TITANIUM mag de postbode hem om de pols hangen .Niet uit het blauw
wat maakt het uit,beetje lol moet kunnen
we weten heus wel wat je bedoeld
Gelukkig
#twijfeltwijfel
Volgens @daffie is hij te groot en moet ik eerst nog wat meer hamburgers eten maar volgens mij kan het wel op een zwarte canvas band zo in de zomermaanden.
Ach met 10 quarter pounders ben je er wel denk ik.
Tof ding.
Die draagt echt niet groot. Mooi ding!
Mooi ding wat is je pols maat?
Ah dat stemt hoopvol.
Je mag hem wel eens een weekje proberen hoor
Medium rare.