Leuk…maar ik vind deze té druk. Een type A is lekker clean.
De Archimede mag dan weer door…die is met z’n 39mm eigenlijk net ietsje te klein voor mij.
De Laco wordt het 43 model…zeer waarschijnlijk. Anders de 40.
Leuk…maar ik vind deze té druk. Een type A is lekker clean.
De Archimede mag dan weer door…die is met z’n 39mm eigenlijk net ietsje te klein voor mij.
De Laco wordt het 43 model…zeer waarschijnlijk. Anders de 40.
Ik bied 50 euro
Dat zeg je zeker vaker?
Tuurlijk.
Ruud is een lowballer.
Ruud is een lowballer.
lowballer
…of een lowrider…
lowrider
Dat mocht die willen
O, dat is ook een hele mooie! Vind hem met datum ook erg tof.
Idd ook zeker niet verkeerd met datum…maar vind mooier in balans zonder.
Heel cool! Is dat die van UF? Die was zeer scherp.
Geweldig, geniet ervan als die binnen is! Ga hem vast wel langs zien komen
Niet gek hoor!
en dat duurt voor m’n gevoel een eeuwigheid.
Vanuit contactmoment met Magi zojuist kan het nog wel even duren…
Dat klopt. Dat weet ik al jaren, en dat accepteer ik omdat ik Magi een geschikte peer vind. Maar dat maakt wachten niet toffer. Man. Zo lang.
Man. Zo lang.
Meestal een week of 3 toch? Ik vind het altijd wel net nog aanvaardbaar
Erich Hartmann zat dan wel in het andere ‘kamp’, maar die droeg ook een Hanhart. De man was ook gekend als cool.
Dus het werd door de absolute top gedragen.
Edit, verkeerde topic…
Tja, het “andere kamp”… .aangezien hij in 1956/57 na terugkeer uit het Gulag direct als commandant bij de luchtmacht van de kersverse Bundeswehr aan de bak kon, en aangezien de Bundeswehr en de Amis zeer nauwe banden onderhielden blijkt dat allemaal net zo vloeibaar te zijn als de carrière van Werner von Braun, zal ik maar zeggen.
Als ik dan lees waarom hij in 1970 uit de luchtmacht gewipt werd, wegens het protesteren tegen schimmige aankoop van minder veilige Amerikaanse vliegtuigen van, eh, Lockheed, begin ik zowaar te vermoeden dat deze man een soort anti-Bernhard was.
Bernhard droeg geen Hanhart, uiteraard. Die droeg, en ik durf het bijna niet te zeggen, Rolex. Of hij die Rolex van Lockheed had gekregen weet ik dan weer niet.
Bernhard droeg geen Hanhart
Hij had ook een Patek las ik ooit.