Het Grote incoming topic Deel X

Als je te lang kijkt naar wat er allemaal op de achterbank zit, zou je bijna zweren een mutatiescène uit The Thing te aanschouwen.

4 likes

Nog een klein weekje geduld en de eerste Breguet is een feit :heart:

12 likes

Gister teruggekomen uit Japan (Tokyo). Wat was het gaaf, natuurlijk niet alleen om de horloges, maar ook het landschap, de mensen en de stad. We zijn naar Nakano Broadway geweest op een regenachtige dag met daarin mega veel horloge winkels. Hier nog niks gekocht.

Later naar het Seiko museum geweest, wat super interessant was. Direct na het bezoek aan het museum de Seiko Dream Square ingegaan. Maar liefst 5 etages aan horloges (geloof ik). Elke etage afgegaan en toch teruggekomen op de eerste etage waar de sportmodellen lagen. Hierzo hebben ik het middelste horloge (SBSA225 ,38mm) voor mezelf gekocht en het linker horloge (SRPD51K1 ,42,5 mm) voor mijn vader.

Toen dachten we het is wel even goed zo met de horloges. Maar elke horlogewinkel blijft mijn aandacht trekken en elke keer is het toch even kijken. Bij elke winkel viel mijn oog constant op het rechter horloge (SNZG09K1 , 42 mm) dus ook uiteindelijk nog op de kop getikt.

Al met al was het een zeer geslaagde vakantie!
Japan is zeker een aanrader voor iedereen (voor ieder wat wils) en helemaal voor horlogeliefhebbers! Zwitserse en Duitse merken lagen er ook meer dan genoeg.

28 likes

Vette ervaring zo! Congrats met de nieuwe aanwinsten!

1 like

48 likes

Benieuwd naar die en de vergelijking met de ‘oude’ SPB14x! Wordt de eerste op het forum denk ik

2 likes

Tof! Wat is dat voor interessant boek? :face_with_monocle:

Een boek gekocht in het Seiko Museum, volledig in het Japans. Ben hem van plan te gaan lezen met google translate. Vond hem er sowieso gaaf uitzien voor de kast

3 likes

Alles in die foto heb ik in Japan aangeschaft

2 likes

Supervet dat je een shrine hebt gemaakt met spullen uit Japan, zo heb je altijd een mooie herinnering in huis aan de reis die je hebt gemaakt :slight_smile: Zijn de boosters in het glas nog dicht of heb je ze al geopend?

Ik ben ook ontzettend benieuwd! Ik heb de SPB143 en 147 beiden slechts een aantal weekjes in mijn bezit gehad, dus ik ga mijn best doen :slight_smile:

2 likes

Ik dacht dat ik op het verkeerde forum was toen ik ‘boosters’ las maar ze staan toch echt op de foto :joy:

1 like

Heb een aantal boosters geopend, die op de foto zijn nog dicht, ga ik denk ook zo houden. Heb ook niet heel veel verstand van Pokemon hoor, heb het vroeger veel gespeeld, vandaar.

28 likes

Tof :ok_hand: John, benieuwd hoe die om de pols valt?

1 like

Ik laat het zsm weten Arjen. :+1:
Wat een plaatje he?
Zal door de vierkante kastvorm wel net iets groter vallen op de pols, benieuwd.

1 like

Een uitvergroot klein stukje staal maal 2. Ik hoop hiermee op een perfecte fit op m’n Planet Ocean. Voorgaande Omega’s pasten mij (gek genoeg) altijd optimaal met twee half links in de band :pray:t3: Zouden de bandmaten generiek zijn ongeacht het model??

IMG_0733

1 like

:ok_hand::person_facepalming:

:scream:

78 likes

Mooi! Welke ref. is dit? Heeft deze het eerder genoemde issue niet?

Deze Citizen Overs…eeehh Axiom SC komt hiernaartoe om mij te helpen met Mojitos drinken in Spanje :sunglasses:

18 likes