Ja nu wil ik hem echt
al een paar keer bekeken en twijfel twijfel maar nu tijd op die koop button in te rammen.
Lang moeten wachten erop?
Ja nu wil ik hem echt
al een paar keer bekeken en twijfel twijfel maar nu tijd op die koop button in te rammen.
Lang moeten wachten erop?
Dit. Ik heb in Oostenrijk (of all places) zo’n cafe gezien. En ik vond dat serieus tof. De zwarte associeert niet echt op dat gebied.
Ik gok dat je voor de laatste batch al veel te laat bent. Maar er komen vast weer nieuwe. Ik heb ergens begin mei besteld denk ik. Toen stond er 22 mei als streefdatum. Dat werd 29 mei.
Voor wie dat zetje nodig heeft:
Dat is lief
Het is soms echt alsof ik naar m’n eigen wishlist kijk bij jou. Ben benieuwd naar de Schaumburg en Accutron!
Haha ja #metoo ![]()
Die van mij had dezelfde batch. Ik kreeg als antwoord op mijn navraag dat er problemen waren met de douane en dat er daarom vertraging was met de uitlevering vanuit het pakhuis.
Choice days bij ome Ali, zat al een poosje op deze te azen en nu voor een leuk prijsje te pakken:
Zit een YN55 uurwerk in, verder verre van origineel maar daar zit ik persoonlijk niet heel erg mee.
![]()
You Muppet! ![]()
Welke versie is dit? Heeft u een linkje?
???
terug een chronomaster?
Nog een Chronomaster?
Heerlijk dit ![]()
Ik kan zeggen dat ik een beetje inpulsief ben geweest. Die Japanse pareltjes zijn best verslavend ![]()
welke kleur deze keer?
Het wisselt een beetje tussen zilver, beige, champagne, crème,…? Ik moet het in handen gaan ervaren. Stay tuned ![]()
Spannend. Ook wij zijn benieuwd naar jouw trio