Nieuwe Seiko modellen 2024. Nu zijn we link!

Dat mag, da’s persoonlijk.
Ik verwacht dat als er méér, echte, foto’s komen, je de nieuwe Sammy een gracieus horloge zult vinden.

Er komen ook andere kleuren, in eerste instantie:

SRPL11 - red dial / red bezel
SRPL13 - black dial / black bezel
SRPL15 - black out with faux patina lume

1 like

Een prima duikertje wellicht. Maar gracieus zal bij die vorm nooit over mijn lippen rollen.

Ik vind een Cartier tank al verre van gracieus, dus nee. :rofl::rofl::rofl:

Wat ook prima is voor een betaalbare toolwatch.

7 likes

Op mijn verjaardag,… D-day

Dit soort aankondigingen zijn kut. Ik haat wachten :sweat_smile:

3 likes

Tsssss…

1 like

Haha touché :joy:

2 likes

Ik vind hem mooi :slightly_smiling_face:

2 likes

Mooie aanpassing, had me voorgenomen om geen sammy meer te kopen maar dit zou wel eens anders kunnen uitpakken :sweat_smile:

2 likes

Deze uitvoering kan ik wel waarderen en ben benieuwd hoe de kleur bij daglicht is.

1 like

Cancelled. Zonder meer.

1 like

Je schreef hockeyende verkeerd.

2 likes

Daar komt weinig modder bij kijken. Ja hemelse modder.

Voor het vrouwtje. Heeft zij ook nog een functie op de zaterdag. Glaasje bubbels erbij, helemaal goed. Hoe leuk is dat? :partying_face: :field_hockey:

1 like

Vrouwtje…?
Is ze zo klein ?

2 likes

Na het succes van Seiko collab street fighter 5 vanaf het jaar 2020,

Zie hier street fighter 5:

komt er nu een vervolg:

Seiko collab street fighter 6!

De plaatjes:

De specs:

1 Watch & 1 Acrylic Stand.

Case material: Stainless steel.

Band material: Stainless steel.

Glass material: Curve Hard Rex.

Case size: 47 x 39.8 x 12.8 mm.

Wrist circumference: L = 18 cm.

Waterproof 10 ATM.

Acrylic Stand Size: W250 x H310 mm.

De prijs:

€410.23

En @Fate_Amenable_To_Change maar mopperen over een modje :grin:

3 likes

nu we het er toch over hebben
hebben we deze al gehad

2 likes

Gezien de geschiedenis van zowel Seiko duikhorloges in het algemeen en de Marine Master lijn in het specifiek vind ik dat wel wat zonde. Doet me nogal sterk denken aan de recentere G-klasses of het gebruik van de M badge op diesel BMW SUV’s. Je holt de capaciteiten uit die aan een bepaalde badge verbonden zijn. Of die capaciteiten nu in de praktijk benut worden of niet.

4 likes

Ze hebben hier het exact omgekeerde gedaan. Ze hebben een lelijke SUV die niemand sinds 1990 nog off road gebruikte van een M-stickertje voorzien en er zowaar een mooie sportieve coupé van gemaakt. Da’s een verbetering.

Die kolderieke en tering lelijke LED vlinders voor op die lelleke BMW misbaksels, daarentegen, dat is geen vooruitgang.

Kortom: Heritage intereseert me niet zo lang het product nu maar beter wordt dan het gisteren was.

Andere lezing: ze hebben een naam verbonden met unieke en doelgerichte tool watches gebruikt om een veel minder doelgericht horloge aan te prijzen. Ik snap dat duikhorloges veel minder noodzakelijk zijn dan vroeger maar die manier van handelen vind ik toch niet authentiek. Geen probleem met de horloges in kwestie maar ze voldoen niet aan de vereisten van de badge naar mijn mening.

3 likes