Het Grote incoming topic Deel X

Precies dat :point_up_2:

1 like

gjeezes, geen geduld hé :joy:
allee dan:

24 likes

even opladen!

1 like

Je doet me pijn. Ik zit op een Grand Seiko HAQ GMT te wachten. Al een maand. Die is volgens tracking data niet vandaag, maar morgen uit te leveren. Dat de jouwe al binnen is doet pijn. Maar dat mijn 5, 8 en 10 seconden per jaar HAQ horloges allemaal onnauwkeurige broddel-uurwerkjes hebben is nog wel het ergst. :slight_smile: :slight_smile:

Ik zie de foto’s en review graag tegemoet. Niet in dit topic, uiteraard. Want @Anthony kan nog zo enthousiast zijn, als je 'm in handen hebt hoort het hier niet meer thuis.

Gelukkig een rotofoto waar we niks op zien. :+1: :slight_smile:

3 likes

hihi, :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Loopt de secondenwijzer wel op de markers?
Las hier ergens dat een op de zes Citizen hier problemen mee hebben…. :wink:

Geintje, echt niet normaal gave Quartz deze. :facepunch:t2::sweat_drops:

1 like

I feel you…
image

Stiekum hoop ik nu nog dat Magi onze dozen verwisseld heeft. Zou ik niet erg vinden… :laughing:

1 like

image

Mooi man. En heel fijn dat het uiteindelijk toch gelukt is om jouw droomhorloge te bestellen en inmiddels te kunnen ‘opladen’ :+1:

2 likes

Wat heb je besteld? :slight_smile:

Citizen Collection NB1060-04A Men's Wrist Watch Silver leaf Lacquer dial  model N – Domosofia Festival delle idee e dei saperi

49 likes

Maak je borst maar al nat :slight_smile: Mooi :diving_mask:

1 like

Die zijn erg mooi, die Citizens. Geweldige wijzerplaten ook, ik vond de blauwgroene van vorig jaar of 2022 erg cool.

1 like

Hij is toevallig net binnen! De kwaliteit spat ervan af, echt schitterend. Weer een blijver :sunglasses:

Oeps :face_with_peeking_eye:

40 likes

Lekker :yum::+1: Congrats!

1 like

er staat niet bij hoe lang hij blijft :slight_smile: Geniet ervan!

2 likes

Gáááf! Grote gefeli!

Ik heb weer een Seiko incoming. Wellicht ga ik het ook een keer hogerop zoeken dan €250,- als ik deze zo zie en de Turtle bevalt. Supertof!

2 likes

Heel mooi!

1 like

Van harte gefeliciteerd met deze beauty :heart_eyes::partying_face:

1 like

Mooi Jasper! Ziet er zeer strak uit. :ok_hand:

@fedaia fraaie Citizen :ok_hand:

Hier komt morgen deze binnen…

34 likes

Lekker bezig David :+1:

1 like