Ik had al een vermoeden dat jij het was. Goeie beslissing, het is echt een prachtstuk. En inderdaad, het is amper nog een Seiko te noemen als je vergelijkt met de low end Seiko duikers ![]()
Geniet ervan! Maar dat zal geen probleem zijn vermoed ik ![]()
Ik had al een vermoeden dat jij het was. Goeie beslissing, het is echt een prachtstuk. En inderdaad, het is amper nog een Seiko te noemen als je vergelijkt met de low end Seiko duikers ![]()
Geniet ervan! Maar dat zal geen probleem zijn vermoed ik ![]()
Dankjewel! Leuk dat we hem beide hebben. Grappig wat zo’n SJB317 met je kan doen he.
![]()
Bedankt jij ook!
Dit horloge doet het gewoon enorm goed op foto’s.
Thx ![]()
Merci - jouw uitvoering mag er ook wezen hoor👌
Een gevaarlijk opstapje inderdaad ![]()
low end Seiko
Haha dat wordt vermoedelijk ook gewoon een
Een gevaarlijk opstapje
![]()
is dat trouwens de Zealande universal strap? Staat goed! ![]()
Ja dat is een veel te dure Zaelande strap die ik een keer van Vlaming heb overgenomen.
Het is goed gekomen. Verkeerde tracking. Later meer, maar dank je.
![]()
![]()
Ik moest lachen. Ik had ook moeten lachen als je daadwerkelijk een GS om had gehad.
Is dit de NB1060-04a? Hij lijkt hier wat grijzig!
Ik zou deze graag eens in het echt zien, jammer dat het jdm is.
wil je hem hebben omdat hij limited is,of vind je hem ook echt mooi???
als ik eerlijk ben vind het net een kleuter horloge
Ik heb hem ook incoming morgen en snap je bedenkingen hoor. Het blijft wat gimmickig natuurlijk.
Ik vind hem wel echt tof. Mooi genaakt, bijzonder design en door een super sympathieke horlogemaker.
Daarnaast gemaakt in Dordrecht (mn geboortestad) en als thema Nijntje (uit Utrecht, mn woonstad). Een mooie hommage dus aan de steden die me dierbaar zijn.
Ik vind hem ook oprecht mooi.
Morgen komt hij eindelijk binnen
Schitterend!
Ik vind hem ook oprecht mooi.
Dit dus ![]()
![]()
Type klopt. Ik ben geen ster met kleuren, maar hij heeft invalshoeken met een effen cremewitte kleur en bij bepaalde lichtinval zie je lichtgrijze ‘flakes’(?) verschijnen.
Via deze site vind ik de foto’s én het filmpje een erg goed beeld geven: Citizen Collection Silver Leaf Lacquer Dial White Ref. NB1060-04A. En anders kunnen we ook een keer afspreken natuurlijk.
Zocht een beetje bling bling als vakantiehorloge voor de aankomende zomer. Denk dat dit aardig gelukt is… Dus incoming ![]()

Stijlvol!
Nice… ik zit te zoeken naar de goud/groene variant (NJ0152-51X). Alleen nog niet echt beschikbaar.
Lekker tegendraads kerel ![]()
Mooi, ik wil ook graag een rechthoekig horloge. Liefst een reverso maar de nieuwe Oris is ook mooi!

19 mm Size Blue leather strap, stainless steel buckle