Het Grote incoming topic Deel X

Thanks Peter :grin: Jij ook :wink:

1 like

:pray:

We zullen zien! Je hebt van die horloges waarvan je direct weet dat ze niet (snel) zullen vertrekken. Dit is er zeker eentje van :blush:

Die mini turtle is ook echt een leuk horloge! Enkel het loepje vind ik minder, maar die rode accenten zijn top. Veel plezier ermee alleszins! Seiko ftw :smile:

Dankje! Bij jou gaat het ook weer hard :+1::smile:

3 likes

1 like

Hee, ik krijg net bericht binnen dat het pakketje van mijn tracking link in, ahum, een stadje in de Provincie Utrecht bezorgd is, terwijl ik zelf in noordelijk Flevoland woon. Als je inderdaad een Grand Seiko binnen krijgt, kun je me even een PB doen? :rofl:

5 likes

Ik kreeg vorige week door dat een bandje in Italie was geleverd. Gelukkig verkeerde tracking code. Ik duim met je mee.

1 like

:zipper_mouth_face:

Pro tip: ik zou het ‘Wat dragen wij vandaag’-topic in de gaten houden… :wink:

3 likes

Geweldig :star_struck:. Made to order?

Want in januari 2023 was die serie binnen enkele minuten helemaal uitverkocht en achter t net gevist. :smiling_face_with_tear:

2 likes

In navolging op @illewoare heb ik sinds vandaag ook een SJE093 toegevoegd aan mijn collectie. Ik heb er even over getwijfeld, maar uiteindelijk toch de knoop doorgehakt en die uit het blauwe hoekje van @SSFS overgenomen.

Eerste indruk; alles klopt eraan. En qua afwerking is het bijna geen Seiko meer te noemen. :star_struck:

40 likes

54 likes

wil je hem hebben omdat hij limited is,of vind je hem ook echt mooi???
als ik eerlijk ben vind het net een kleuter horloge :face_with_hand_over_mouth: :joy:

1 like

Klasse!

1 like

oke ja dat is wel een mooie reden idd
het is een niet alledaags horloge vandaar ook mijn (oprechte) vraag

1 like

Mooie keuze

Ga je geen spijt van krijgen :stuck_out_tongue_winking_eye:

29 likes

Ik had al een vermoeden dat jij het was. Goeie beslissing, het is echt een prachtstuk. En inderdaad, het is amper nog een Seiko te noemen als je vergelijkt met de low end Seiko duikers :blush:

Geniet ervan! Maar dat zal geen probleem zijn vermoed ik :ok_hand:

3 likes

Dankjewel! Leuk dat we hem beide hebben. Grappig wat zo’n SJB317 met je kan doen he. :grimacing: :v:

Bedankt jij ook! :grin: Dit horloge doet het gewoon enorm goed op foto’s.

2 likes

Thx :grinning:

Merci - jouw uitvoering mag er ook wezen hoor👌

1 like

Een gevaarlijk opstapje inderdaad :laughing:

1 like

Hou jij eens op, ik heb net mijn beste 2 en een halve meijertjes uitgegeven aan een low end Seiko :rofl::rofl:

7 likes

Haha dat wordt vermoedelijk ook gewoon een

:sweat_smile:

is dat trouwens de Zealande universal strap? Staat goed! :ok_hand:

2 likes