Ja dat is een veel te dure Zaelande strap die ik een keer van Vlaming heb overgenomen.
Het is goed gekomen. Verkeerde tracking. Later meer, maar dank je.
Ik moest lachen. Ik had ook moeten lachen als je daadwerkelijk een GS om had gehad.
Is dit de NB1060-04a? Hij lijkt hier wat grijzig!
Ik zou deze graag eens in het echt zien, jammer dat het jdm is.
Ik heb hem ook incoming morgen en snap je bedenkingen hoor. Het blijft wat gimmickig natuurlijk.
Ik vind hem wel echt tof. Mooi genaakt, bijzonder design en door een super sympathieke horlogemaker.
Daarnaast gemaakt in Dordrecht (mn geboortestad) en als thema Nijntje (uit Utrecht, mn woonstad). Een mooie hommage dus aan de steden die me dierbaar zijn.
Ik vind hem ook oprecht mooi.
Schitterend!
Dit dus
Type klopt. Ik ben geen ster met kleuren, maar hij heeft invalshoeken met een effen cremewitte kleur en bij bepaalde lichtinval zie je lichtgrijze āflakesā(?) verschijnen.
Via deze site vind ik de fotoās Ć©n het filmpje een erg goed beeld geven: Citizen Collection Silver Leaf Lacquer Dial White Ref. NB1060-04A. En anders kunnen we ook een keer afspreken natuurlijk.
Zocht een beetje bling bling als vakantiehorloge voor de aankomende zomer. Denk dat dit aardig gelukt is⦠Dus incoming
Stijlvol!
me in a nutshell
Nice⦠ik zit te zoeken naar de goud/groene variant (NJ0152-51X). Alleen nog niet echt beschikbaar.
Lekker tegendraads kerel
Mooi, ik wil ook graag een rechthoekig horloge. Liefst een reverso maar de nieuwe Oris is ook mooi!
De eerste keer dat ik m zag vond ik t een heel gek kinderding.
Inmiddels heb ik m een paar keer vaker gezien en kan ik m wel waarderen.
Bijzondere aanwinst.
gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst
Erg mooi Gefeliciteerd
Erg leuk!
Heel tof! Die van mij komt over een kwartiertje!