Het Grote incoming topic Deel X

Seiko 5 Sports SRPL05K1 besteld:

17 likes

Nice!
Waar heb je hem al kunnen vinden?

1 like

Congrats! :partying_face: Maareh, heb je die niet al 'n keer gehad?

1 like

Op zonvakantie en ik mis dat ‘zomerklokje’, ik wil al een tijd de Rolex Yachtmaster 16622, echter ben ik nog niet bereid om dit geld af te tikken op dit moment voor 1 horloge. Toen kwam ik deze tegen, kwaliteit schijnt goed te zijn, en mat-blauw sprak me erg aan! Ben benieuwd!

Incomming! Foto’s ter beeldvorming:

12 likes

Hoe bevalt ie? Ik heb hem ook incoming :smiley:

1 like

Gaaf! :ok_hand:t3:

Bevalt zeer goed! Kan mij voorstellen dat deze lang in bezit zal blijven. Formaat/kastvorm is voor mij ideaal en dial/indices/wijzers blijven indruk maken.

1 like

@TagEd @daffie
Ja heb deze al eens eerder gehad en toen verkocht aan Hans hier op het forum.
Dat was toen ook zijn horloge toen hij stopte op het forum. Altijd een beetje spijt van de verkoop gehad.
Wil naar 1 GADA en 1 duiker toe.
Maar …

Ik moet nog ff wachten .

5 likes

Oh NO! Paulin horloge binnen. Funky ding :star_struck:

37 likes

Zeker geinig :+1::+1:

:star_struck:

41 likes

jawadde, goe bezig :+1: :star_struck:

1 like

Dat wordt een beste collectie zo! :ok_hand:

1 like

Tja, hij is binnen - hier op “matching” bank :wink: maar er is wel enige twijfel.

Zoals verwacht is-ie met 43 mm echt op het randje van wat ik met een 17 cm polsmaat aan kan; wilde hem in het plastic laten maar wel weten hoe-ie loopt, en dat is niet heel best. Paar uur op de winder gehad. Amplitude is mooi - tussen 270 en 300 (op 50 graden doorgangshoek), maar in alle posities tussen de plus 20 en 23. Zou ik hem meteen al open moeten maken, en dat na de beslissing of ik hem sowieso houden wil. Heb hem dus alleen nog door het plastic heen beoordeeld en het is wel een tank van een horloge. Ook niet licht met 120 gram. Afwerking lijkt uitstekend.

Plus 23 s. per dag is toch echt niet wat ik verwachtte… :face_with_monocle::face_with_raised_eyebrow:

Nog een uurtje winder en nog eens checken. :man_shrugging:

7 likes

pre-order bij

Funky it is! Congrats :ok_hand:

image

1 like

Bijzonder ding.

Wel mooi hoor :+1:

1 like

:shushing_face:

34 likes

Vreemd ding. Wat bezielt je.