Het Grote incoming topic Deel X

WAUW :star_struck:

1 like

Mooi hoor. En het lijkt wel alsof de band in een perfecte lijn wordt doorgetrokken over de wijzerplaat heen naar de andere band. Gaaf gedaan!

1 like

Ja, door die donkere sterrenhemel ziet dat er idd zo uit.

1 like

Leuk military vibe ding. Komt waarschijnlijk door de vertekening van het glas, maar t swiss made t-tekst staat niet echt lekker uitgelijnd haha

1 like

Staat niet al te best gecentreerd inderdaad :grin: Maar omdat “Swiss” een letter langer is dan “made” staat de spatie meestal niet recht onder de marker, dat is correct, maar daardoor lijkt het wel wat erger scheef te staan dan het in werkelijkheid doet.

Dat was inderdaad ook de reden dat ik toegeslagen heb. Cijfers volledig in lume is voor een 70’s Tissot ook erg ongebruikelijk.

1 like

Hier mijn NA. Een nieuwe watch-roll in canvas.

14 likes

Gaaf hoor!! Ik heb paar dagen terug 2 watchrollen besteld waar 2 horloges in kunnen. Ideaal en persoonlijk mooier als een horlogebox😎

2 likes

Ja zeker makkelijk. Ideaal voor als je onderweg bent.

Dat zijn dan denk ik wel bolle watch-rolls? Ik heb smalle polsen en heb dan altijd wat moeite met de dikte van de kussentjes.

1 like

Check👇
Moet nog nieuwe fotos maken maar dit is het model van 3 stuks…

Kussentjes zijn heel soepel, en dikte valt mee🫡

2 likes

Scissorhands van Timex en Denham.
Nu nog een bijpassende spijkerbroek zoeken. :+1: :rofl:

19 likes

Die is leuk, maarrrr…knipt die schaar dus altijd precies de verkeerde kant op?

6 likes

Moet nog uitvogelen wat de uur en de minuten wijzers zijn. :hourglass: :alarm_clock:

1 like

Heel tof!

1 like

Die reden had ik ook bedacht, toen ik het zag vanmiddag. Was eigenlijk voor het eerst dat ik me dat besefte. Ik ga nu opletten hoe andere merken dat hebben opgelost :sweat_smile:

1 like

Ik had er zelf ook nooit zo over nagedacht, maar toevallig noemde een collega verzamelaar dat “scheef staan” laatst als teken dat een Tissot geen redial is, omdat het origineel altijd scheef staat. Overigens geldt dat niet voor elke periode.

1 like

CW12 Landed :white_check_mark:

44 likes

Maar geen grijs of donkerblauw :face_holding_back_tears:

Heb je wat te ruil?

Nee, maar dit is toch niet wat je wilt?

Maak je niet druk. Het is geen straf.