Zeker niet, lekker zomers
En we hebben nog een incoming voor een zeer heugelijk feit! Gisterenavond laat, ik lag al in mijn remslaapje, klopt mijn zoon op de slaapkamerdeur en fluistert; ‘ik ben afgestudeerd’! Ik weet niet hoe het bij zo’n universiteit gaat, maar om 23:30 's avonds wordt hem via een site medegedeeld dat hij afgestudeerd is en dat hij zeer goede cijfers heeft behaald voor zijn scriptie. BSc in de kunstmatige intelligentie, waanzinnig goed! Ik ben al een paar weken bezig om een leuk horloge voor hem te kopen voor deze gelgenheid wat ook in zijn smaak valt (hoe moeilijk dat ook is) maar vanmorgen een Tissot PRX Quartz besteld waar we op de caseback een mooie tekst laten graveren. Als het goed is morgen al binnen dus dan zal ik even een leuke foto achterlaten. Trotse vader hier kan ik je vertellen. Net als je denkt dat het niet mooier kan…
Proficiat!
Zojuist overgegaan tot de aanschaf van een Seiko SRPL13. Heel erg benieuwd. Nog even geduld, schijnbaar was hij toch niet op voorraad. Verwachte levertijd binnen 2 tot 5 werkdagen.
Je staat genoteerd, maar denk niet dat ie snel weggaat deze hoor…
Is dit nou geel of oranje?
Ik vind dit echt toffe horloges voor het geld.
Deze is enorm oranje!
Deze is onderweg uit Frankrijk. Lang geleden dat ik zo instant gepakt ben door een horloge. Veel (vintage) invloeden maar heel eigen smoel. Uurwerk problemen uit generatie 1 nu hopelijk verleden tijd. En het krabt de jeuk van een witte Seamaster, wat toch een beetje veel van het goede is naast een blauwe.
Heel erg benieuwd!
Met deze erbij (plus nog 2 pre-orders die later komen) is mijn horlogedoos vol. Enough is enough, voor dit jaar (en hopelijk nog lang daarna) ben ik klaar.
Heerlijke vooruitzichten… mooie keuze!
Wow! Heel fraai!
Na wat twijfel over welke aquis het moest worden, is deze onderweg
Nu nog opzoek naar bijpassend rubber straps in rood en grijs.
Terug naar het begin… het horloge waar het in 2016 allemaal echt mee begon (afgezien van een paar Seiko’s en een Hamilton). Achteraf gezien eentje die ik niet verkocht mocht hebben
Zojuist deze Seiko Save the Ocean, Great White Shark gekocht. Stond al een tijdje op mijn lijst maar om een 100% gaaf exemplaar te vinden bleek wat tijd in beslag te nemen. Deze zou ongedragen moeten zijn en compleet met doos, rekening, garantie bewijs etc.
Ben benieuwd.