Wat een prachtig horloge, proficiat
Ziet er niet verkeerd uit! Kan alleen niet vinden welke band dit dan betreft. Dat is jammer.
Benieuwd naar de band van Galo zelf straks.
Had me voorgenomen in 2025 geen horloge te kopen. Volgehouden tot begin februari…
Ben gek op technische bijzonderheden, en deze heeft er een paar.
VHP, snel een uur vooruit/achteruit zetten, power-reserve-mode, perpetual calender,
tijd in principe altijd correct als je er niet aan zit.
Zit nog in de stickers en is van oktober ‘24. Nog bijna 2 jaar garantie dus!
En zoals het bij auto’s werkt: registratie-korting.
Beauty! Gaaf man. Veel draagplezier.
Al langer kijk ik met een schuin oog naar de Citizen duikers. Heb een aardig aantal Seiko duikers, dus was het tijd voor wat anders. Deze twee zijn onderweg. Eentje blijft en op basis van de foto’s gaat mijn voorkeur uit naar de honing/whiskey/mosterd, oftewel gele dial. Kijken hoe dat uitpakt in het eggie…
En op rubber smoelt ie ook goed…
Dat is best een moeilijk keuze.
Ze zijn allebei even mooi.
Gefeliciteerd Wim. Je hoeveelste Tudor?
Dank
Dit is de derde. Ooit begonnen met een P01, maar nu dus een Pelagos 39, 925 en deze Pro
Wel of geen Tudor? Ik ben eruit!
Ik heb er ook drie, dus begrijp het heel goed. Tudor rules
Stelletje hamsters
Nou, daar zijn ze dan… Even los van het feit dat ze natuurlijk in de meest coole box voor een duiker ever komen, weet ik het nog niet welke moet blijven. Sowieso is het wel duidelijk waarom je vier van deze horloges kunt kopen voor de prijs van mn Seiko spb143j1, ook al vind ik de prijs pret verhouding van Seiko er de laatste jaren wel op achteruit gegaan.
Dat gezegd hebbend, zijn deze Citizens verdomd veel horloge voor het geld. Letterlijk en figuurlijk, want het is een flinke klok om de pols.
Maar goed, de Citizens dus…
De gele is duidelijk de meest ‘striking’. Echt een waanzinnige dial heeft dat ding. Maar na de eerste indruk is de blauwe toch ook wel.erg mooi. En over tijd wellicht draagbaarder. Ik wou dat het kleurverloop van de blauwe dial net zo sterk was als de andere. Bij de blauwe moet je echt goed kijken om het ‘gradient’ te zien. Wellicht dat dat met daglicht anders is. En misschien is dat ook wel waarin ik ze beiden nog eens goed moet bekijken: in het zonnetje…
Zijn beide cool
Kun je ze niet beide houden?
Hahaha, kunnen en willen zijn twee verschillende dingen…
Ik zou toch voor de gele durven gaan dan.
Dat is ook hoe ik er op dit moment in sta…