Mooi hoor! En de post lijkt wel steeds erger/makkelijker te worden helaas.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Leen. Prachtig
Ben benieuwd wat dat betekent
Ik heb deze mogen bemachtigen op zwarte ban plus de beads of rice band erbij besteld. Ben erg benieuwd en ook hoe lawaaierig de Miyota 9039.
En de Takano is eindelijk binnen. Daarmee kan mijn gewenning aan echt vintage ook van start. Voelt en presenteert toch anders (licht en ietwat fragiel). Maar zeg nou zelf, een horloge uit 1960 heeft toch haast het recht niet er nog zo goed uit te zien? Behoorlijk dun dus verdwijnt haast in m’n pols. Het bandje is totaal pet, maar dat mag de pret niet drukken aangezien het originele groene hagedislerenbandje ook nog is bijgeleverd en dus de originele gesp ook aan dit goedkope prulletje prijkt. Nu moet ik wel op zoek naar iets passenders. Dacht eigenlijk gelijk aan een rijk hoogglans leer, zoals shell cordovan. Op 19mm met nog ingemeten gesp, want het zou zonde zijn die niet te gebruiken. Helemaal puntgaaf is het horloge niet. Ik zag toch een klein puntje beginnend verweer boven Nouvel en misschien een stofje op 8 uur. Loopt tot dusver goed, maar geen idee hoever ik 'm mag opwinden.
Snel de eerste foto’s.
Dat valt meestal reuze mee
Heel mooi! Gefeliciteerd!
Ik kan zelf ook nieuws melden, want die mooie zoemer van @Seamaster95 kon ik natuurlijk niet laten liggen.
Gaaf, Koen. Mooi horloge!
Dank en jij ook mijn felicitaties!
Gelukkig. Ik lees hier op het forum dat men zich er wel aan kan storen, maar dat is natuurlijk ook subjectief.
Erg knap horloge. Veel draagplezier gewenst
Uit NA:
De verzending was nog een thriller…even kort.
DHL: maandag verzonden, dinsdag onderweg, ik was (griep) thuis. Omstreeks 15u, pakket bezorgd, ja…alleen niet bij mij. Na zoeken op de tr&tr pagina, afgegeven, ergens in de straat met een paar honderd nummers aan een mij volledig onbekende. DHL gebeld die vonden uit dat er geen leesbaar nummer op het pakket stond, de bezorger besluit dan kennelijk het random ergens af te geven, zonder te vermelden waar ipv het pakket mee retour te nemen.
DHL heeft (klantenservice adequaat in deze) de andere dag de bezorger teruggestuurd en het pakket op laten halen en…jaja…direct bij mij te bezorgen.
Ik had eea ook direct bij Timex gemeld waarvan ik vrijwel gelijk met de geslaagde bezorging, een mail kreeg, samengevat: ecxuses, we kunnen zien dat het pakket terug is naar ons magazijn maar kunnen het niet vinden. Daarom EEN VOLLEDIGE REFUND …
Tja, gratis had hij kunnen zijn maar mezelf citerend (vrij)…ja! Zoveel geld voor een Timex!
Als ik niet had gemeld, aan Timex dat het horloge alsnog was bezorgd dan had ik een refund gehad.
Hangt zeker ook iets van het horloge af en de draagomgeving. Proefondervindelijk is mijn Max Bill met ETA uurwerk het luidste horloge voor rotorgeweld. Bij de Miyotas kan het je opvallen, maar meestal moet je er wel op letten.
Het siert je. Ik heb de NA niet langs zien komen. Dat gebeurt soms.
mooi ding!
Super. Dank voor het delen van je ervaring met de Miyota.
Jouw incoming is ook lekker