Fantastisch Jasper!
Placeholder totdat die problemen zijn opgelost. Mag ik hopen Al is dit wel een heeeeele fraaie placeholder.
Ben persoonlijk meer een fan van deze, uurwijzer en 12u marker zijn mooier.
Je hebt gelijk, maar de maat, het materiaal en de band met snelverstelling maken de UFA voor mij nu de ultieme GS.
Wauw, echt mooi, gefeliciteerd!!
Perfect, gefeliciteerd!! … Ik kan niet meer zonder de mijne
Wat een ontzettend mooie GS weer!
Heel mooi, Van Harte !
9SA… dat is heel vet !
zo dan!
Erg mooi, geslaagd horloge dit. Uurwerk vult ook maximaal de kast. GS krijgt het met dit model voor elkaar om die klassieke vintage charme te vatten in een modern horloge.
Bedankt voor het enthousiasme iedereen! Een NA volgt nog wel met wat amateurfoto’s
Het is een prachtig zicht inderdaad!
De krasjes worden het pijnlijkste op die mooie gepolijste vlakken. Dat zal me wat tegenhouden in het begin om hem zorgeloos te dragen. Maar dat mag de pret niet drukken natuurlijk
Ik zal mij er eens moeten aanzetten
Als ze die datum mooi krijgen dan komt die er sowieso nog. Ik heb de betere helft van de horlogedoos verkocht begin dit jaar, dus er is nog ruimte voor een tweede mooie aankoop.
Dit dus . De UFA staat op de planning als dagelijks horloge, dit is toch eentje die ik wat voorzichtiger ga dragen. Maar ze vullen elkaar perfect aan qua stijl, oud vs nieuw en klassiek vs sportief. En GS is toch wel “mijn” merk moet ik zeggen, dus dat wordt een ultiem duo.
Helemaal akkoord. Hij is wel wat groter dan de originele 45GS. Meestal ben ik daar geen fan van, maar ze konden niet anders om dit mooie uurwerk erin te passen. Dan vind ik het wel gepermitteerd
Poahhh
Je 50e like.
En tevens
Wat een horloge!
Prachtig!
Geweldig!
Wij moeten dringend eens een GTG doen. Maar niet voordat deze geleverd is .
Dat moet vast wel eens lukken! Misschien is het interessant om ook nog op die UFA te wachten, als die datum nog goed uitgelijnd krijgen tenminste
Ik denk niet dat deze gaat kunnen tippen aan je NA van vandaag.
Jij kunt onderhand uitloggen of niet