Heb je al gauw vakantie? Ik moet nog anderhalve week.
Ik moet ook nog anderhalve week.
Waar gaat de reis naartoe?
Terschelling, en jij?
Geslaagd ontwerp die Bonaire.
Lijkt wel zwart. Hoe opvallend is dat groen?
Had hij de cijfers 3, 6 en 9 ook gehad dan was hij in mijn ogen nog beter gelukt. Maar toch… Cool ding.
Het zwarte woud! ( Duitsland )
Thanks, ja is een heel mooi donkergroen. Als de zon er vol op schijnt wordt hoi nog donkerder vreemd genoeg. met normaal licht oogt deze mooi groen. en als je deze op de groene Tropic draagt wordt het groen meer geaccentueerd. Maar op staal is dit echt een mooi horloge. Die band is beter dan een tudor band, echt waar. Snelverzet werkt top. en super kwaliteit
Heb je wel alternatieven dan?
Ik ken alleen maar deze bij jou
Dat, dus. Sowieso denk ik dat ik meer risico loop m’n horloge te beschadigen, tijdens een vakantie-activiteit. Maar met een duidelijk behoorlijk kostbaar horloge rondlopen in een land of stad dat ik niet goed ken, voelt voor mij als niet heel slim. Wij zijn een van de rijkste landen van de wereld. Hier kunnen mensen zich veroorloven om duizenden euro’s aan een horloge uit te geven (en zelfs in Nederland worden mensen nog wel 'ns beroofd). In heel veel landen is dat niet zo. Dus, naast dat je een potentiële prooi bent, voor mensen die het een stuk minder breed hebben dan wij, heb ik (dan ook) moeite om rond te gaan lopen met een dergelijk horloge. Terwijl voor de mensen van het land waar ik te gast ben, het niet zelden de vraag is of ze morgen hun gezin weer kunnen voeden. Nou ja, dat is hoe ik erin sta. Maar dat moet iedereen natuurlijk verder zelf bepalen.
Meestal m’n oude trouwe SKX007J1 maar straks denk ik de inbound SBBN033 Tuna Marinemaster 300. Liever geen spul waardoor je hersens ingeslagen worden of wat pijn doet bij afgeven onder dwang of beschadigd wanneer je tegen iets aan beukt. Als actieveling (bergbeklimmen, duiken, hiken) is dat wel een ding soms.
Toch wel grappig om te zien dat de horlogecommunity massaal hun Rolexen en Omega’s inruilt voor een G-Shock of één of andere robuste Seiko ‘voor de vakantie’, om dan vervolgens met je G-Shock de hele dag aan het zwembad/strandbedje te gaan liggen en 's avonds een beetje langs de boulevard te slenteren.