Heb nu vakantie, o.a. volgende week een paar dagen een hotelletje in Den Haag, dus niet zo heel ver van zee😀, de Seamaster:
En dan ook nog even bij Schaap en Citroen kijken naar een aspirant NA.
Heb nu vakantie, o.a. volgende week een paar dagen een hotelletje in Den Haag, dus niet zo heel ver van zee😀, de Seamaster:
En dan ook nog even bij Schaap en Citroen kijken naar een aspirant NA.
Veel plezier Hans, geniet ervan!
Spannend…
Dank je wel Albert, ik ga eerst kijken en passen, daarna beslis ik definitief en hoop dan met de NA om de pols het pand van Schaap en Citroen te verlaten.
Vanavond zag ik bij het terugbladeren op HF dat ik al sinds 2021 en misschien al eerder naar dit horloge kijk😊, dus hoop ik volgende de week de knoop door te hakken.
Er gaan nooit horloges mee op verre reizen. Zijn al ooit sieraden gestolen van me, nooit meer dat ik iets duurs ergens op een verre reis meeneem.
Een leuk vakantiehuis horloge hoeft natuurlijk niet duur te zijn
Das helemaal waar!
Ik zit in Balkonia, dus heb deze maar om vandaag. Tis wel warm hier op vakantie
fijne vakantie iedereen
Ehh Erik, hoe laat is het nu. Man je bent poedelnaakt nu, hoop dat je geen prent krijgt
Voor de foto had ik even een broek aan getrokken. Voor de rest klopt het wel.
Prachtig
Jaman
Dit was het vakantie duo, voor iets meer dan 3 weken, in Zweden en Noorwegen. Ze hebben het zeer goed gedaan. Gelukkig weinig last gehad van opgezwollen polsen ondanks de hitte golf
Hé vraagje, zijn jullie goed verzekerd?
Ik durf mijn horloges eigenlijk niet mee te nemen op vakantie maar zou ze toch heel graag mooi op de plaat willen zetten in Italië