Het Grote incoming topic Deel XI

Ik ben niet van de Rolex maar deze vind ik echt schitterend. Gefeliciteerd met deze aanwinst en heel veel plezier ermee gewenst!!

1 like

Gaaf! 1 van de weinige Rolexen die mijn aandacht grijpt als ik eentje zie passeren. Ik ben benieuwd naar de foto’s :ok_hand:

1 like

Prachtig! :ok_hand:

1 like

Strakke kast en een mooie touch of bling. Squale is goed bezig de laatste jaren :ok_hand:

1 like

Thx Jasper :+1: Is idd even een keer niet de 1521. Daar was ik wat klaar mee maar had dit model nog juist in het vizier dus leuk dat ik op tijd was om 'm op te pikken.

2 likes

Ik heb ook onverwacht snel een incoming, dankzij een sympathiek forumlid. Een oude liefde :blush:

51 likes

Gaaf! Lekker bezig man. :sunglasses::grinning:

1 like

Wow Jasper. 2de prachtige keuze op korte tijd :raised_hands:

1 like

Dank heren! :pray:

Ik heb begin dit jaar wat zitten contempleren en de focus ligt op een paar grote liefdes vanaf nu en geen impulsaankopen die er toch weer gaan uitvliegen na een paar maand. Het komt wel allemaal wat samen inderdaad, maar dat zal de pret niet bederven :smile:

9 likes

zo ver ben ik nog niet :upside_down_face:

4 likes

De wijsheid komt wel met de jaren… je bent maar een half jaar langer lid dan mij :thinking::sweat_smile:

2 likes

Gistermiddag bij Jaap van Ten2Two langs geweest om een Seiko SPB077j1 te gaan bekijken en tot aankoop overgegaan.

Heerlijk comfortabel (ondanks de afmetingen) en goed afgewerkt horloge. En daarnaast goed afleesbaar met die vette lume.

25 likes

Leuk, man! Gefeliciteerd en zie je in de kroeg! :partying_face: :beers:

1 like

Bijzondere boctok. Krijg er wel een beetje hoofdpijn van :stuck_out_tongue:

1 like

:+1: Ik kom binnenkort wel weer ff sterke verhalen ophangen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Te veel / lang je hoofd scheef gehouden :rofl:

1 like

Deze is wel heel erg lekker! :fire:

1 like

Wat een gaaf ding.

1 like

Toch weer een Speedtimer in collectie. Dit keer de LE (ik noem het lila), Edo Purple variant…
Enorm moeilijk vast te leggen qua kleur, lijkt wat flets maar in real life is het echt een heel fijn kleurtje!

35 likes

Deze stond al heel lang op ‘het lijstje’ :partying_face:

images (7)

39 likes