Het Grote incoming topic Deel XI

29 likes

Mooi zeg! Wat is het?

1 like

Het is een tijd geleden maar ik ga weer eens aan een Seiko! :smiley:

36 likes

Tof! :ok_hand:

1 like

Is dat die uit het blauw? Mooi ding, geniet ervan.
Baal echt dat ik die heb gemist.

1 like

19 likes

Ja! Was ook een redelijk toevallige en snelle actie :joy:
Mocht deze ooit het nest weer verlaten zal ik je onthouden :ok_hand:

1 like

Dat zijn de beste acties, niet te veel nadenken, gewoon doen :+1:t2:.
Als je aan me zou willen denken mocht ie eruit gaan, dan zou ik dat zeer waarderen.

1 like

Ooit een Seiko SBBN045 Tuna gehad die ik binnen een jaar weer verkocht had omdat ik er teveel dezelfde vibe bij had als bij mijn Seiko SLA021 die ik toch beduidend mooier vond. Sterker nog, met alle andere top horloges die ik heb van mooie merken zoals Tag Heuer, Oris en Mido, blijft de MM300 toch een van m’n all time favorites.

Maar een jaar geleden begon het weer te jeuken. Of eigenlijk, de jeuk is nooit weggeweest. Ik heb weer enorm last van de “Tuna itch” (een welbekend fenomeen bij (oud) tuna bezitters. Dus weer op jacht. Helaas is de echte Marinemaster tuna discontinued, dus op zoek naar een mooie tweedehands voor een normale prijs. Eindelijk in Japan een SBBN033 gevonden, die altijd al een beetje (samen met de SBBN031) mijn favorieten waren.

Dus, lang verhaal kort; INBOUND! Een Seiko SBBN033 op rubber uiteraard (want zo hoort dat). Hopelijk is 'ie op tijd binnen voordat ik naar Sharm-el-Sheik ga voor de nodige uurtjes perslucht ademen.

13 likes

Niet zomaar eentje! Ik mis die soms nog wel eens, echt een prachtstuk! :ok_hand:

1 like

Lijkt wel een Escher schilderij, tof!

2 likes

Ik ben heel benieuwd en heb best hoge verwachtingen, volgende week ophalen!!

1 like

ijs en weder dienende

een andere tak van sport waar ik erg benieuwd naar ben👍

18 likes

Proficiat met leuke NA, veel plezier ermee! En goede reminder aan mezelf snel te checken wanneer het WK Atletiek gaat beginnen! :netherlands: Go Femke :slight_smile:

1 like

De knoop is doorgehakt, de Squale moet een poosje wachten want ik heb een Longines besteld :star_struck:

37 likes

Ik begrijp best dat de Squale nog even moet wachten…wat een beauty deze nieuwe LLD in wit. :ok_hand:

1 like

Een bekende van het forum :blush:

Kan daarna eindelijk mijn nu dan 3x NA (:face_with_peeking_eye:) topic worden gemaakt

41 likes

Gaaf man! :+1: :ok_hand:

1 like

Ja, bizar. Begin dit jaar mijn eerste chronomaster en straks mijn nummer 4 :star_struck:

Dan wordt het een tijdje stil hoor, de pot is leeg - ik heb zelfs de pot niet meer :rofl:

6 likes

Haha prachtig. :smile: It was a very good year…zong een bekend zanger ooit. :+1: