Het Grote incoming topic Deel XI

Als ze er een gele van kunnen maken op stalen band, mogen ze hem naar mij opsturen :smile:

Gave aanwinst @milanftw!

Mooi met die ijsblauwe wijzerplaat!

1 like

Thanks allemaal! :smiley: Ik heb hem onlangs kort gepast in een winkel en sindsdien blijft hij maar door mijn hoofd spoken. ‘The Citizen’ heb ik al lang online bewonderd, maar ik durfde de trekker nooit over te halen zonder hem eerst om de pols te hebben gehad. Totdat ik hem laatst in het buitenland tegenkwam (samen met zijn grijze broertje) en sindsdien krijg ik ze niet meer uit mijn hoofd.

De wijzerplaat is trouwens niet ijsblauw, maar eerder zilver/grijs. Hieronder een foto van het horloge om mijn pols in de winkel en een filmpje.

10 likes

Gaaf! Hij is ontzettend mooi! Hier een wristshot van mijn ex :slightly_smiling_face:

23 likes

Oeh als @milanftw 'm binnen heeft volgt zo honger naar meer. @Piede leg die 2 in het blauwe hoekje alvast maar apart :joy:

4 likes

:joy:

1 like

Gefeliciteerd Milan. Heel tof en mooi :star_struck:

1 like

Ahja dat geeft een beter beeld. Maar het is evengoed een bijzonder fascinerende wijzerplaat. Een beetje blauwer was misschien nog mooier geweest :smile:

1 like

Gefeliciteerd, prachtig horloge :ok_hand:

1 like

Dit is best een understatement zag ik na wat googlen/HF terugkijken. Ik twijfelde ook ff maar was door drukte vd dag vergeten door te pakken :sweat_smile:

Toffe aanwinst!

1 like

Ik ben al even bezig om hem thuis te krijgen
( aankoop 10/'23 ) zou 3 mnd duren ivm productie.
Ben benieuwd , verwacht hem as week hij is afgelopen week ingevoerd

Er zijn nog al wat mailtjes over gestuurd.
Het bedrijf kan nog wel wat leren o.a klantenbinding, reageren op mail (8-10 wkn) enz.
Jammer.

1 like

De enige seiko die ik nog zou kopen naast m’n SJE083.

Wat een ding man gefeliciteerd

1 like

Ik wil meer zien! Die IWC mag er ook wezen trouwens

Erg mooie kleur, geniet ervan

@Piede had jij deze niet? Ik word onderhand echt jaloers hier

Gefeliciteerd!

3 likes

22 likes

En deze had ik vandaag om de pols kunnen hebben, maar de PostNL pakket kluis, weigert om open te gaan. Het is altijd wat met dat bedrijf. :man_facepalming:t2::sweat:

2 likes