Gaat waarschijnlijk geen 5 dagen duren
![]()
We gaan, als het allemaal lukt, weer een maand naar Indonesië, komend jaar. Dit leek mij de perfecte reisgenoot (op horlogegebied, dan). Dus, incoming… ![]()

Leuke hgp
Thanks! Ben erg benieuwd! ![]()
Lijkt me een goede keuze en je bent er op tijd bij😉
Horloge al binnen?
Zit zelf nog in Spanje maar mijn ouders nemen hem vandaag in ontvangst. Zondag unboxing
.
Thanks en ach, je weet wat ze zeggen…

En gelijk heb je ![]()
Binnen en stelt absoluut niet teleur; fijne bezelrotatie, lumetubes, ultra lichtgewicht, mooie diameter en sterke carbon(?)case ![]()
Als het goed is deze morgen ophalen ![]()
![]()
Eerder gehad en verkocht, toch spijt van gekregen. Dus weer incoming!
Vandaag deze Omega Seamaster Diver 300M besteld:
Het is een full set in mint condition, oorspronkelijk verkocht in december 2019 in Milaan. Het huidige model was toen al lang verkrijgbaar, maar blijkbaar hadden ze deze nog op de plank liggen.
Ik vind het een geweldig mooi model, zeker in het zwart. Hopelijk schiet DHL een beetje op.
Al een tijdje op Zoek naar een kleine upgrade voor deze. Vind deze mooi, maar wel een beetje saai. Wil wat sportievers. En solar vind ik toch wel een heel mooie techniek.
Wou graag een speedtimer. Gekeken naar de pogue kleur, maar vind die toch iets te opzichtig en wou liever een zwarte plaat.
Uitgekomen bij deze (coca cola)
Maar toen zag ik een filmpje van de pepsi variant en die blauwe plaat is toch wel heel erg mooi. Maar ik heb al zoveel blauw…
Uiteindelijk niet kunnen kiezen en ze allebei maar besteld ![]()
Geen idee wat ik ga doen als ze binnen zijn, maar we gaan het zien.
Mooie Citizen, lekker druk
wat is het referentienummer?
BN4044
Nu op leer. Geen idee wat voor systeem de vintage bracelet gebruikt, maar ik vermoed dat ik 'm nog liever daarop zie.