Het Grote incoming topic Deel XI

Ik geloof het graag!

Werd vandaag gebeld door PostNL dat ze hebben genoteerd, dat de kluis niet openging, maar ik moet tot 5 werkdagen geduld hebben, dan leveren ze hem af bij een service punt. Kan vandaag, maar ook over 5 dagen……

En ik ben al zo geduldig :man_facepalming:t2:

1 like

Gaat waarschijnlijk geen 5 dagen duren
:v:

1 like

We gaan, als het allemaal lukt, weer een maand naar Indonesië, komend jaar. Dit leek mij de perfecte reisgenoot (op horlogegebied, dan). Dus, incoming… :partying_face:

45 likes

Leuke hgp

1 like

Thanks! Ben erg benieuwd! :blush:

Lijkt me een goede keuze en je bent er op tijd bij😉

1 like

Horloge al binnen?

2 likes

Zit zelf nog in Spanje maar mijn ouders nemen hem vandaag in ontvangst. Zondag unboxing :smiley:.

2 likes

Thanks en ach, je weet wat ze zeggen…
Idiom: Early bird catches the worm - Serena's blog

En gelijk heb je :+1:t2:

Binnen en stelt absoluut niet teleur; fijne bezelrotatie, lumetubes, ultra lichtgewicht, mooie diameter en sterke carbon(?)case :partying_face:

7 likes

‘Ingekomen’:

37 likes

Als het goed is deze morgen ophalen :star_struck::sunglasses:

Eerder gehad en verkocht, toch spijt van gekregen. Dus weer incoming!

29 likes

Vandaag deze Omega Seamaster Diver 300M besteld:

Het is een full set in mint condition, oorspronkelijk verkocht in december 2019 in Milaan. Het huidige model was toen al lang verkrijgbaar, maar blijkbaar hadden ze deze nog op de plank liggen.

Ik vind het een geweldig mooi model, zeker in het zwart. Hopelijk schiet DHL een beetje op.

35 likes

Voor m’n Seamaster gescoord, de verstelbare gesp.
Onopvallend; geheim agent :face_with_peeking_eye::

18 likes

Al een tijdje op Zoek naar een kleine upgrade voor deze. Vind deze mooi, maar wel een beetje saai. Wil wat sportievers. En solar vind ik toch wel een heel mooie techniek.

Wou graag een speedtimer. Gekeken naar de pogue kleur, maar vind die toch iets te opzichtig en wou liever een zwarte plaat.
Uitgekomen bij deze (coca cola)

Maar toen zag ik een filmpje van de pepsi variant en die blauwe plaat is toch wel heel erg mooi. Maar ik heb al zoveel blauw…

Uiteindelijk niet kunnen kiezen en ze allebei maar besteld :innocent:
Geen idee wat ik ga doen als ze binnen zijn, maar we gaan het zien.

7 likes

Mooie Citizen, lekker druk :smiley: wat is het referentienummer?

BN4044

1 like

Eindelijk binnen, en ik ben er blij mee.

10 likes

Nu op leer. Geen idee wat voor systeem de vintage bracelet gebruikt, maar ik vermoed dat ik 'm nog liever daarop zie.

5 likes