Living on the edge!
Nu maar hopen dat ze de goede sturen. Op de digitale factuur staat Evening blauw, maar het moet Evening purple zijn
Vanmiddag de SNXS73J1 uit het verre Azië binnen gekregen. Lekker eenvoudige veelzijdige Seiko dresser.
Speel beetje vals.
Hij komt morgen aan hierzo.
Op mijn naam…dus ik mag uitpakken en genieten.
Daarna wanneer mijn zoon thuis komt ben ik hem.kwijt…want deze mega vette navitimer is voor hem
21jaar en dan deze knaller, jaloers ben ik op hem
Imho geen dresser, maar desondanks uiterst sympathieke seiko.
Tof, een Navitimer 92. Laat hem wel uitkijken met vocht, daar zijn deze gevoelig voor
De nieuwe oo, navitimers hebben echt watervrees.
Oehh heel benieuwd naar, maak alsjeblieft een NA topic
Komt door die sliderule bezel die onderdeel van de kast is. Dit exemplaar heeft nog een knappe wijzerplaat, maar de meeste 92’s hebben veel meer patina
Klopt
Ja dit is echt een gave, we konden hem ook echt niet negeren…
Ben benieuwd hoe het hem gaat bevallen, kunnen we samen met een whisky en appelgebak en navitimer shinen op het terras
Dank je.
Cool! Dat moet wel een keertje lukken
Haha, normaal doe jij altijd een wetenschappelijke studie naar je volgende aankoop!
Wel erg tof deze!
Dat probeer ik wel. Maar deze had ik al lang graag ik huis hebben liggen, ze waren gewoon nooit op stock. Mijn vorige g10 was ook een 5sec beslissing, en als ik zie hoeveel uren draagtijd die al gekregen heeft . Deze gaat mijn vriendin vooral dragen gok ik. Vooral als ze naar de manège gaat… Naar haar witte pony
Heb je de die versie voor het Belgische leger ook op het vizier? Ben benieuwd of die ooit nog in stock komt. Die zien we volgens mij nooit voorbij komen in het CWC topic.
Die ken ik niet. Bedoel je degene die ik ooit eens hierboven vermeld heb? Dacht dat dat ter ere van een of ander kadettenkorps was. Daar had ik me ooit voor ingeschreven maar domweg geannuleerd als hij beschikbaar kwam. In principe is iedere cwc g10 met plexi het overwegen waard voor mij. Ook de vintage stukken, maar daarvoor moet ik nog veel meer onderzoek doen.
Heel stoer horloge.
Zeker weten. Er staat een witte unicorn op