Het is maar goed dat Perseus Medusa onthoofdde, anders stond het paard niet op je horloge. Geniet ervan straks.
Ah ja, die bedoel ik ja! Gefeliciteerd trouwens met je aanwinst, helemaal vergeten te zeggen. Ik was toevallig maandag net met iemand op Vinted over dit horloge die een belachelijke premium vroeg omdat het horloge niet meer beschikbaar was. Die zal wel balen dat ie m’n bod niet heeft geaccepteerd.
Gaan we doen, thanks
Thanks man
Net even gekeken, het aanbod is daar groter dan op chrono24 zowaar. Dat moet ik in de gaten gaan houden.
850 zilverlingen het moet niet gekker worden!
We waren geland op €650 maar daar wilde hij eerst een paar dagen over denken. Dat was een dure gedachte.
Heb je hem nu ook nieuw besteld bij CWC?
Nee, mijn FOMO is als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik dacht dat het een LE was.
Een keertje dat FOMO je geld bespaart ipv kost
Thnx voor de tip
Toen ze uitkwamen laten lopen … ben eigenlijk meer van de 82nd maar vond het toch altijd jammer en nu mooi eindelijk weer gewoon te bestellen
Ah leuk…je hebt 'm inmiddels besteld?
ja gisteren was ik wat aan het kijken op de website, nog enkele youtube videos bekeken en vanmorgen werd ik wakker met een whatsapp van de eigenaar van venezianico met de vraag of hij ergens mee kon helpen en eventueel foto’s en videos moest voorzien van het horloge.
hij vertelde me ook al ik vandaag bestelde dat ik nog een extra cadeau erbij kreeg ( bovenop mijn korting )
Top Ja zij zitten er snel bovenop. Er is dan ook altijd wel een korting op de aankoop.
Alvast bedankt voor de info, ik heb de 36mm gekozen, dit werd ook door hun aangeraden.
De bracelet vond ik wat flashy dus hij zal wel op leder blijven.
Youbet! En ja deze lekker op leer dat is echt de mooiste combi.
Nog nagedacht over de DW5000R? Die schijnt weer leverbaar te zijn.
Oee dat wist ik niet!