Het Grote incoming topic Deel XI

Ik heb 'm ook (en @daffie idem). Leuk horloge, alleen de blauwe AR is een doorn(tje) in m’n oog.

Mooi…De Cartier heb ik, nu de Forster nog…helaas in 19mm uitverkocht.

3 likes

Is nog verkrijgbaar!

1 like

Tja…ik heb dus een King Seiko (lavendel wp), enne, toen had ik er opeens nog een (kersrode wp). Maar op twee benen kun je niet staan :thinking:, dus nu komt er nog een :sweat_smile:

Ik vind deze maat, deze wijzerplaten, zonder datum, zonder lume, zonder “automatic 3 days” en mét deze band gewoon ècht heel erg mooi.

26 likes

Helaas…maar komt wel weer. Ziet er wel retestrak uit!

1 like

2 likes

Ik ben niet zeker maar dacht dat deze ook op
Bulang & sons stonden weliswaar niet van het merk forstner

1 like

Tnx, ff gekeken, ik zie ze daar alleen met zeven links, niet met negen. Het merk doet er voor mij niet zo toe.

Tnx voor het delen. Heb 'm daar idd besteld, was ook nog een stuk goedkoper en zonder verzendkosten. Ben benieuwd!

1 like

Mooi! Ik daar wel eens eerder wat besteld en kwam prima binnen vanuit Australie.

1 like

Ooops een tank achtige besteld :slight_smile:

29 likes

nice!

1 like

Mooi :+1:
Ben benieuwd naar je bevindingen.

Ik had pas geleden ook zitten kijken naar de goudkleurige T18 Churchill.

Alvast veel plezier ermee.

1 like

Nieuw merk voor mij.

28 likes

Top. Ben heel benieuwd, zie veel potentie in het merk!

2 likes

Leuk, doet me aan Bell en Ross denken

16 likes

Deze grijze wijzerplaat is :heart_eyes:

1 like

Dat deed het voor mij ook, was al langer aan het kijken naar dit model en toen was daar ineens deze kleur.
Ben heel benieuwd.

1 like

Rip-offs zijn van alle tijden. :laughing:

1 like

Ik vind dit horloge genoeg eigen smoel hebben, maar ik snap je wel.
Zeker die GMT kan ik waarderen, maar als één merk dat als inspiratiebron heeft genomen dan denk ik aan CW.

Ik ook, zeker wat betreft design. Hopelijk hebben ze de QC en backoffice op orde, dat is uiteindelijk wel waardoor je gezond kunt groeien.
Maar ik heb er vertrouwen genoeg in en nu afwachten :grin:

2 likes

Ik ook hoor! Vind die Bell&Ross ook een van de mooiere modellen van het merk. Met echno/neutra heb ik nog geen ervaring.

1 like