Het Grote incoming topic Deel XI

Sorry Mark :face_with_peeking_eye:
Maar hopelijk is die prachtige Mudmaster snel in je bezit :smiley: :muscle:t2:

1 like

Nog twee nachten slapen… ( voel me terug als een kind voordat de Sint langskomt :joy:)

44 likes

Hahaha no hard feelings✌️

Dat hoop ik ook. Levertijd is tussen de 4 en 6 dagen, ik vindt hem ook prachtig en staat mooi naast mijn Frogman en Rangeman😎

1 like

Een 2e SBGX, misschien dat m’n The Citizen Chronomaster hier de dupe van gaat worden… :sweat_smile:

27 likes

Bedankt Remco! Jij hebt hem ook gehad toch?

1 like

Dank voor de vele hartjes! Het is toch een bijzondere hobby hoor. Ruim 4K overmaken naar een onbekende Oostenrijker voor een voorwerp wat je nog nooit in het echt hebt gezien.

Maar, hij is binnen hoor.

Birds of a feather…

59 likes

Prachtig!

1 like

Mijn collectie mist een beater dus deze besteld:

Eerder gehad in beige, zit heerlijk. Dat zwart met negatief display is lekker onder de radar.

16 likes

Heel mooi. Veel plezier ermee.

1 like

So, this happened… Ingekomen dus!
Dank @Mas voor deze HF sloerie

51 likes

Zocht nog een wat netter horloge. Incoming (komt op suede)

62 likes

Dus jij hebt hem weggekaapt! Mijn oude Aero. Cool is die! En een betere strapmonster dan je denkt.

8 likes

Netjes :pray:

1 like

Haha ja vandaar ook die term, want ik begreep dat deze al veel HF’ers heeft bekoord.
Maar een strapmonster? Zo heb ik er nog nooit naar gekeken!

2 likes

Echt gaaf, hele frisse verschijning. Nomos kan dit altijd heel goed met die fijne kleuren :+1:

1 like

Wat een geduld heb jij :+1:
Is dit de Tekton versie ? erg mooi in ieder geval !

Ik kan er zo snel maar eentje vinden. Op canvas/kevlar doet hij het goed.

11 likes

You’re very welcome. Geniet ervan, heb ik ook gedaan. En zo veel broodheren heeft deze niet gehad op hf jij bent nummer 3

@SwedishChef jij had hem op die batman strap van jou toch. Heb je die nog? Gaaf ding was dat.

*edit gevonden

7 likes

Super :ok_hand: Wat is je eerste indruk zo naast elkaar in de collectie?

1 like

Heel mooi Roy :+1:t2:

1 like