Supergaaf ding hoor, van harte!
Laat maar weten als het iemand anders’ beurt is om die dorpsfiets te rijden. Ik doe dat graag
Supergaaf ding hoor, van harte!
Laat maar weten als het iemand anders’ beurt is om die dorpsfiets te rijden. Ik doe dat graag
Oh ja, ook nog! Tof bandje, maar comfort is ver te zoeken.
Klopt, de 39mm Mark 2.
Erg veel gedragen een paar jaar.
Maar draag nu bijna geen “allrounders” meer. En minder vaak/graag Rolex.
@Bauhaus De mijne is ook een 214270 MK2.
Maar dan wel de allermooiste allrounder: de Skyfall AT…
Leuke vraag! Ik zou eigenlijk een uitgebreide NA moeten schrijven maar krijg ze beide nauwelijks fatsoenlijk gefotografeerd.
De hands-on van Fratello is erg herkenbaar.
De bracelet had meer taper mogen hebben en is een krassenmagneet. En een worltimer zonder datum is… een kleine faux pas?
Maar wat zijn ze leuk! De bracelet draagt erg lekker (mijn enige vergelijkingsmateriaal is de bracelet van m’n Speedmaster, deze is wel superieur) en de button action van de worltimer is echt om te smullen. Lijkt op de aan- en uitknop op een oude TV.
Qua kleurstelling: Ik las volgens mij dat veel mensen de Glacier warmer vinden maar daar ben ik het niet mee eens. De Magma is echt heel warm rood en levendig met de spierwitte nummerals, markers en lume. De Glacier is juist wat cooler, rustiger en meer beheerst. Nomos heeft de namen voor de kleurstellingen goed gekozen, zeg maar.
Beide hebben, denk ik, een hoop staying power. Ze zijn namelijk heel leuk en geven me een grote glimlach als ik ze zie. Enige risico wat ik zie is dat het geen strap monsters zijn. Leer, ook suede, heb ik nog geen match mee kunnen maken.
Komt nu ineens toch weer een stuk later… Grrrr
Jij krijgt 'm gewoon stiekem op het event.
Dat zou tof zijn
Midsize Citizen diver incoming, was nog op zoek naar een fijne beater voor outdoor activiteiten en reis in Azië
Nou daar geloof ik gin zak van
Maar…
En een mega verassing
Spannend
Jij gaat het meemaken
Prachtig!