Het Grote incoming topic Deel XI

Thanks! Dit was dus de 3de fatsoenlijke die voorbij kwam deze week na 9 maanden nikkes nada niente. En nu wel raak (:crossed_fingers:), met mooi laag serienummer (<10.000).

2 likes

Gelukkig maar. Een pracht van een horloge. Heb deze nog niet voorbij zien komen. :+1::+1::+1:

1 like

Mooie Paul Newman

1 like

Lekker man. Gezond jaloers hier :point_up:

1 like

Haha nee joh. Meer normale 6263 ofzo :sweat_smile:

1 like

Tijdelijk?

Had ik die van jou kunnen overnemen :sweat_smile:

Prachtig die UGs
Hier vandaag twee poor men’s FS-en

11 likes

Erg fijn horloge die je prima elke dag kunt dragen.
Enige is dat op mijn exemplaar een stofje onder de wijzerplaat zat.
Bij Kronaby zelf besteld en ze hebben het volledige bedrag netjes terug gestort. Inruilen kon niet en ik ben weer verder gegaan.

Ik lees wel meer dat dat voor kan komen ook bij eeehhm gerenomeerde merken. Dus trek er niet meteen een slecht oordeel aan.

Bij watches online in finland nu nog steeds te koop voor 350 euri. En voor dat geld weet ik niet zo snel een ander horloge op te noemen die zo goed is afgewerkt en met zon goede band. En dan krijg je nog een bijzonder semi smart watch op de koop toe.

1 like

Hebbes

Eerste indruk---->heel cool

29 likes

@Brick @Robert19701

23 likes

:heart_eyes:

Lekker hoor.
Die van mij komt vanavond.

Bevalt die?

Eindelijk eentje gevonden :grinning:

54 likes

Gaaf!

1 like

Die is cool!

1 like

Hij is binnen hoor!

@Robert19701

Check de bewegende beelden HIER

.
.

Eerste indruk: Ik vind hem tof!

Lekker dun, maar kan ook niet anders met dat uurwerkje. :sweat_smile:

40 likes

Mooie combi die elkaar aanvullen👍

2 likes

Heel mooi! Ik mis die van mij af en toe wel eens. Nog een fotootje ervan voor de sfeer :smile:

25 likes

Tof, gefeliciteerd!

1 like

Vandaag deze champagne kleurige citizen van Mp. In hoeverre het origineel is weet ik niet maar als hij het zo goed doet als hij eruit ben ik blij.

13 likes