Het Grote incoming topic Deel XI

Naja, nog altijd net beter dan een “hommage”.

2 likes

Ik zou ‘m ruilen voor een Classic automatic

5 likes

:point_up_2: Precies dit. Leek mij een leuk ding, voor een leuk bedrag om een gokje te wagen.

:laughing: Tja…

Dank voor de tip, maar nee deze vind ik niet zo én juist de prijs onder 200 vond ik de moeite waard als probeersel.

Maar goed…ondertussen heb ik besloten dat de :mouse: retour gaat richting de oosterburen. :man_shrugging:

The people have spoken! :grin:

5 likes

Binnenkort toch een cursus Surfing nemen in de buurt van Scheveningen :+1: :rofl: :pray:

23 likes

en… binnen
prrrraachtig! :star_struck:

57 likes

Gefeliciteerd! Deze staat ook heel hoog op mijn lijstje.
Eigenlijk wil ik me bedwingen tot de Japan trip (2026) maar elke keer als ik deze weer zie …:face_with_hand_over_mouth:

1 like

21 likes

Na voor de grap een relatief basic Citizen ecodrive nu een wat serieuzere quartz incoming.

49 likes

Heel erg mooi! Geniet ervan.

Zat al heel lang naar 36mm te kijken, nog niet eerder gehad en nu een leuke ruil kunnen doen op het forum en deze incoming! 1st gen Aqua Terra.

54 likes

33 likes

De hoogste tijd ook eens een Seagull te proberen…40mm bronze met lume.

36 likes

Binnen en blij mee. Geen idee meer waarom ik hem weg had gedaan.

48 likes

Tof :ok_hand: Nu niet meer wegdoen

1 like

Omdat ie stiekem best wat hoog is. Ik had de koperkleurige uitvoering. Prachtig ding, kwaliteit ook prima. Maar om fondsen te werven en de maatvoering deden hem bij mij de das om.

3 likes

Die met die koperen plaat van jou was echt mooi.

2 likes

Mooi op dat bandje ook👌

1 like

Het is niet echt stiekem, maar ik heb daar helemaal geen moeite mee. Past wel bij het horloge, zeker met het plexi glaasje.

Plexi en stalen bodem geeft ook een iets lager zwaartepunt.

1 like

Bezorger is onderweg, eens even kijken of ik filterkoffie uit kan spelen.

15 likes

Mooie klok Chris :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes