Het Grote incoming topic Deel XI

:dizzy_face:. Gelukkig overleefd. Dit is wel heel bizar.
Ik heb zelf ook wel eens via buyee een horloge binnengekregen, zie in eerste instantie niet in de doos leek te zitten. Die zwierf tussen het schuim ipv het zakje.
Mijn vermoeden is dat dit te danken was aan de douane.
Maar zo los in de dus is wel heel bizar.

1 like

Heel gaaf! Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig en bijzonder. Veel plezier ermee.

1 like

:dizzy_face:
YARN | I shit you not. | The Rock (1996) | Video gifs by quotes | 55cb6a31 | ē“—

2 likes

Dit horloge heeft toch het Omega 321 caliber? Dan heeft de verkoper gewoon de NASA testen van de jaren 60 geprobeerd te simuleren. :sweat_smile:

Geslaagd! :grimacing: :raised_hands:

14 likes

in plaats van een Spring Drive en een Ginault (beide gecancelled) een andere Reci-Diver

uiteindelijk wil je toch een Planet Ocean 39,5… :nerd_face:

46 likes

Gefeliciteerd! Maar ik vragen waarom het deze keer wel een blijver zou zijn?

3 likes

het hoeven geen blijvers te zijn hoor! :grinning: zo werkt flipperen niet :nerd_face:

4 likes

Cal. 861 uit ā€˜68, maar ook daarmee zou hij het moeten kunnen overleven inderdaad.
Maar die dozen zijn ook niet altijd waterdicht meer na twee weken mishandeling. Stel je voor. :grimacing:

2 likes

Ja je hebt echt geluk gehad :grimacing:. Maakt het verhaal rondom je aankoop wel noemenswaardig waardoor ik me kan voorstellen dat hij net wat specialer voelt. Een soort ā€˜trauma bonding’ :rofl:

2 likes

Kan nog zat gekker. Ik heb ook wel eens een horloge ontvangen dat zonder enige bescherming in een papieren envelopje zat :sweat_smile:

Was wel een wat goedkoper horloge.

2 likes

Nou…bij mij is eens een :dove: aan komen fladderen met m’n nieuwe horloge aanwinst in z’n snavel… :muscle:

Dat is pas bijzonder!

4 likes

Hahaha, Tja die PO is tof.

Casio AE-1500 voor €26,44 incl. verzenden via Lucardi :innocent:

6 likes

dun door de broek als je dat ziet bij het openmaken… Onvoorstelbaar… Hopelijk snel extra mooi terug van een service !

1 like

Na het vertrek van mijn Mudmaster was ik een tijd G-Shockloos. Nu toch maar weer de knoop doorgehakt en een Rangeman gekocht :muscle:t2:

14 likes

Gaaf!

1 like

Thanks! De Monnin kast draagt Ʃcht top. Voor het werk zo nu en dan nog wel eens richting de USA, dan komt deze mooi van pas. Ja, dat kan op mijn iPhone ook, maar een GMT is leuk.

1 like

Stoer ding man.

1 like

meteen ook maar weer de Monstraps erbij besteld

35 likes