Het Grote incoming topic Deel XI

Een fluco dublin rally? :smile:

1 like

Geweldig! :smiley::handshake::clinking_glasses:

Qua kleine gaatjes, ik ben zeer blij met de straps van GLC.

1 like

en hij is mooi!

Dank, ik ga even kijken daar.

Ik heb er zojuist even een doekje langsgehaald en het glaasje even gepoetst met polywax. Dat maakt al een wereld van verschil.

3 likes

2 bandjes besteld, gaat mijn eerste ervaring met Molequin worden. Ik ben benieuwd :yum:

16 likes

Heerlijk, wat een schoonheid :heart_eyes:
En, binnengekomen in een envelopje?

1 like

Cool, gefeliciteerd!

Misschien zit hier wel een mooi bandje bij? Sowieso volledig aanpasbaar. :slightly_smiling_face:

Wat een gek ding! Leuk! :raised_hands:t2:

2 likes

Wat een gave kast! Prachtig horloge Michiel :ok_hand:Gefeliciteerd :clinking_glasses:

2 likes

Hij kwam binnen in een doos. Het zakje zat aan de bodem getapet, maar er zat blijkbaar een gat in het zakje. Horloge slingerde los in de doos. I shit you not.

Grazie, ik ga even rondneuzen daar. :+1:

32 likes

Watsgeburt :man_shrugging:t3::joy:
Ben zo benieuwd naar de echte foto’s. Wat een vondst!

1 like

The Horror

image

10 likes

Jeetje. Ik begin niet gauw over oplijnen in droge greppels en afmaken met nekschoten, maar dit lijkt me wel het moment.

6 likes

Je bent niet serieus, toch?

1 like

100% serieus waar, echt gebeurd.

Ik kreeg 2 ks-en in een (dunne) bubbel envelop

:clown_face:

Gelukkig heeft ie t overleefd.

2 likes

Dergelijke mensen hebben wel een jaloersmakend ontspannen houding. Lekker onthecht. :person_in_lotus_position:t2:

3 likes

Das kopen in japan voor je.

Weet niet hoe de post daar werkt maar laat t liefst door buyee repacken als t ff kan.

1 like

Nog vrij humaan moet ik zeggen. Ik dacht wat ‘creatiever’.

1 like

Holy shit! Dan kom de Karen in je toch wel naar boven :face_with_symbols_over_mouth:

Maar toffe Omega’s allemaal! Ik ben ook benieuwd naar de real life foto’s van de Jump hour.

1 like

Haha, mijn inner Karen staat nog steeds met het schuim op de mond, maar gelukkig maakt dat horloge alles weer goed.

3 likes