Het Grote incoming topic Deel XI

Daar issie dan! Die subdials zijn echt top :heart_eyes:

Hier ook een DeVille incoming, maar dan echt een heel andere:

De enige Jump Hour ooit gemaakt door Omega. Kwam hem vorige week in een rondje googlen tegen en hij liet me niet los! Hij moet uit Japan komen, dus ik moet nog even wachten, maar heb er al heel veel zin in :slight_smile:

59 likes

Heel mooi, al vaak naar gekeken om te dagdromen.

1 like

Ja, tof! Ik ken het model, maar nog nooit in handen gehad. Is er ook in wit- en geelgoud, maar die worden al gauw erg aan de prijs. Die zalm plaat is echt mooi. :ok_hand:

2 likes

Ik heb hem ooit eerder gezien op een plaatje, maar vond hem toen te kitsch :sweat_smile: Inmiddels ben ik blijkbaar een kitsche boy, want nu is het helemaal mijn smaak.

De gouden is erg duur ja en vind ik veel minder tof dan deze. Er zitten veel leuke details in: fluted minute track, guilloche (stamped denk ik) center en een mooie sunburst op de rest :slight_smile:

7 likes

Oef, die is echt mooi zeg. :ok_hand: Gefeliciteerd met je aanwinst.

2 likes

Een Fluco Dublin voor de khaki field

10 likes

Thanks!

Prachtig, geniet ervan :ok_hand:t2:

1 like

Die heb ik ook besteld voor de ck 859. Duurt wel weer lang om naar Wallonië te sturen :smiling_face_with_tear:

1 like

Prachtig Michiel! Ik las net nog iets over dat er enkel nog eenheidsworst over blijft op het forum, maar dit bewijst het tegendeel :ok_hand:

Jouw omega overigens ook @flowert . Heel mooi :clap:

5 likes

Thanks! Eerst maar eens rustig oriënteren op een mooie leren band. Ik denk vooralsnog aan een rallyband met kleine gaatjes, maar tips zijn welkom!

6 likes

Een fluco dublin rally? :smile:

1 like

Geweldig! :smiley::handshake::clinking_glasses:

Qua kleine gaatjes, ik ben zeer blij met de straps van GLC.

1 like

en hij is mooi!

Dank, ik ga even kijken daar.

Ik heb er zojuist even een doekje langsgehaald en het glaasje even gepoetst met polywax. Dat maakt al een wereld van verschil.

3 likes

2 bandjes besteld, gaat mijn eerste ervaring met Molequin worden. Ik ben benieuwd :yum:

16 likes

Heerlijk, wat een schoonheid :heart_eyes:
En, binnengekomen in een envelopje?

1 like

Cool, gefeliciteerd!

Misschien zit hier wel een mooi bandje bij? Sowieso volledig aanpasbaar. :slightly_smiling_face:

Wat een gek ding! Leuk! :raised_hands:t2:

2 likes

Wat een gave kast! Prachtig horloge Michiel :ok_hand:Gefeliciteerd :clinking_glasses:

2 likes

Hij kwam binnen in een doos. Het zakje zat aan de bodem getapet, maar er zat blijkbaar een gat in het zakje. Horloge slingerde los in de doos. I shit you not.

Grazie, ik ga even rondneuzen daar. :+1:

33 likes