FYI, Speedy Tuesday is bijna voorbij. Gisteren is altijd geweest en morgen komt nooit?
Nice Congrats
Van harte!
Ze doen daar niet aan prepay duty inderdaad.
Update: Gaat hem helaas niet worden.
Zou hem gisteren voor 20.00 uur geleverd krijgen maar er stond dat hij nog niet verzonden was.
Gebeld naar de klantenservice van Amazon en de mevrouw gaf aan dat dit model niet meer leverbaar was.
Ik zei dat klopt want ik heb het laatste model gekocht bij jullie want toen was hij nog wel leverbaar.
Uiteindelijk Mooihorloge gebeld en die doen al enige tijd geen verkopen meer via Amazon als wederverkoper.
Nog gevraagd of ze deze dan nog wel hebben maar helaas alleen de U versie.
Dus het feest gaat niet door.
Mocht iemand toevallig nog een adres weten waar hij tegen een normale prijs aangeboden wordt dan hoor ik dat graag.
Groeten, Leo
Sinds eergisteren binnen en om de pols, deze Baltany S2081. Erg blij mee, ik wilde al lang een dirty dozen horloge. Eigenlijk had ik de bruine besteld, maar ze hebben deze zwarte verzonden…
Uiteindelijk een positieve fout, ik vind deze eigenlijk mooier, want authentieker.
Pff, de reis hiernaartoe heeft me een jaar ouder gemaakt, maar hij is eindelijk binnen! Megablij mee.
Van de week maar eens wegbrengen voor een service- en poetsbeurt.
Daar issie dan! Die subdials zijn echt top
Hier ook een DeVille incoming, maar dan echt een heel andere:
De enige Jump Hour ooit gemaakt door Omega. Kwam hem vorige week in een rondje googlen tegen en hij liet me niet los! Hij moet uit Japan komen, dus ik moet nog even wachten, maar heb er al heel veel zin in
Heel mooi, al vaak naar gekeken om te dagdromen.
Ja, tof! Ik ken het model, maar nog nooit in handen gehad. Is er ook in wit- en geelgoud, maar die worden al gauw erg aan de prijs. Die zalm plaat is echt mooi.
Ik heb hem ooit eerder gezien op een plaatje, maar vond hem toen te kitsch Inmiddels ben ik blijkbaar een kitsche boy, want nu is het helemaal mijn smaak.
De gouden is erg duur ja en vind ik veel minder tof dan deze. Er zitten veel leuke details in: fluted minute track, guilloche (stamped denk ik) center en een mooie sunburst op de rest
Oef, die is echt mooi zeg. Gefeliciteerd met je aanwinst.
Thanks!
Prachtig, geniet ervan
Die heb ik ook besteld voor de ck 859. Duurt wel weer lang om naar Wallonië te sturen
Prachtig Michiel! Ik las net nog iets over dat er enkel nog eenheidsworst over blijft op het forum, maar dit bewijst het tegendeel
Jouw omega overigens ook @flowert . Heel mooi
Thanks! Eerst maar eens rustig oriënteren op een mooie leren band. Ik denk vooralsnog aan een rallyband met kleine gaatjes, maar tips zijn welkom!