Het Grote incoming topic Deel XI

Vanmiddag ook een nieuw bandje voor mijn perpetual gekregen van Gaillard Watches.

Matching bij de wijzers en maanfase-schijf

33 likes

Erg mooi :ok_hand:

1 like

Donkerbruine Fluco voor de Seagull 1963 Bronze…

33 likes

Knappe band!!

1 like

Ik was al een tijdje op zoek naar een horloge voor elke gelegenheid. Na veel onderzoek kwam de Longines Conquest op mijn radar.

Afgelopen vrijdag in Eindhoven gaan kijken wat het beste formaat was en of hij ook mooi op de pols ligt. Hij mag er wezen! Natuurlijk moest hij ook gelijk mee naar huis :smiling_face_with_tear:. Het is de 38 mm geworden.

47 likes

Prachtige keuze, gefeliciteerd!

mooie horloges,mijn vrouw heeft een met groene plaat

De airglacier uitvoering met een nieuwe Rios fliegerstrap

14 likes

Sta al een tijdje bij Smiths op de mailinglijst omdat ze toch met enige regelmaat best interessante horloges hebben, laatst kondigde ze de Trans-Global Aventurine aan en ik wist eigenlijk direct dat ik 'm wilde hebben. Gister ging de shop open, en heb er één kunnen bemachtigen. Uiteraard zal er een uitgebreid NA topic volgt als die op de mat is geploft.

56 likes

Wacht met spanning af.
:v:

1 like

Ik hoop dat ik dan wel betere zinnen formuleer! “…zal er een uitgebreid topic volgt…” :joy:

1 like

@Hotseflots
Je doet je naam in iedergeval eer aan
:wink:

1 like

Tof!! Trok ook mijn aandacht wel, maar toch niet de trekker overgehaald gisteren. Ben benieuwd naar je NA.

1 like

Tof ding zeg! En lijkt een goede prijs voor wat je krijgt. Kwamen nog wel btw en import kosten bij?

Benieuwd naar je NA topic!

1 like

Ik ga m’n best doen! Maar daar komt vast wel wat goeds uit rollen.

image

Op de creditcard nota staat dat ik 487,23 heb afgetikt. :slight_smile:

Dan moet je volgens mij nog rekening houden met 21,6% aan extra kosten in NL.

1 like

29 likes

Lekker :yum:

Leuke keuze

29 likes

Uiteindelijk wil iedereen een … :point_up_2:
Ik in ieder geval wel en kan niet wachten tot morgen!

42 likes

Lekker hoor!

1 like