Kijk, dat zijn de combinaties ![]()
Zojuist bij een Juwelier opgehaald. Wellicht niet het meest esthetische en verfijnd horloge, maar vindt het een cool en sportief model.![]()
En uiteindelijk gaat het daarom, dat jij het zelf mooi vindt en plezier aan beleeft.
De meningen van anderen zijn niet relevant over jouw smaak en steil. ![]()
Heel gaaf. Veel plezier ermee.
Inderdaad, je slaat de spijker helemaal op zijn kop. ![]()
![]()
Laat me zo wie zo niet mee trekken wat de meerderheid er allemaal van vindt.
Wauw, erg gaaf!!
Welk model is dit?
Ck859. Ref.: 511.12.39.21.99.002. Half jaartje in productie geweest in 2022. Er zijn er een dikke 3000 van gemaakt. Genummerde, maar niet gelimiteerde productie. Al is alles waarvan de productie gestopt is gelimiteerd natuurlijk. ![]()
Niets meer aan doen, hele toffe combinatie!
En het leuke is dat je ook nog gewoon het horloge kunt wisselen ![]()
Heel mooi Brick. ![]()
![]()
Vanmiddag ook een nieuw bandje voor mijn perpetual gekregen van Gaillard Watches.
Matching bij de wijzers en maanfase-schijf
Erg mooi ![]()
Knappe band!!
Ik was al een tijdje op zoek naar een horloge voor elke gelegenheid. Na veel onderzoek kwam de Longines Conquest op mijn radar.
Afgelopen vrijdag in Eindhoven gaan kijken wat het beste formaat was en of hij ook mooi op de pols ligt. Hij mag er wezen! Natuurlijk moest hij ook gelijk mee naar huis
. Het is de 38 mm geworden.
Prachtige keuze, gefeliciteerd!
mooie horloges,mijn vrouw heeft een met groene plaat
Sta al een tijdje bij Smiths op de mailinglijst omdat ze toch met enige regelmaat best interessante horloges hebben, laatst kondigde ze de Trans-Global Aventurine aan en ik wist eigenlijk direct dat ik 'm wilde hebben. Gister ging de shop open, en heb er één kunnen bemachtigen. Uiteraard zal er een uitgebreid NA topic volgt als die op de mat is geploft.