Het Grote incoming topic Deel XI

Deze Tudor eens proberen… Morgen incoming als het goed is.

IMG_7083

32 likes

Van harte! Erg tof horloge.

1 like

It is… hmm… it is… it is green!

Incoming :heart_eyes:

48 likes

24 likes

Allen bedankt! :watch::ok_hand:

4 likes

Ik wou dat ze deze net een slag kleiner maakten… 40mm met 46-47 lug to lug

Wel een tof ding!

1 like

Ik snap m! Heb de Seiko snzg13 ook voor vakantie, zwemmen, strand etc. Dan mogen iets andere verhoudingen als het daily horloge wel voor mij :wink:

2 likes

Het is wel een serieuze tool Watch en dat mag best een maatje groter natuurlijk :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Nieuwe Jubilee armband voor de Duros. :+1:
Een keertje wat anders dan rubber.

5 likes

Incoming G-Shock DW-5600FF-8ER

@ €38,95 incl. verzenden bedankt Brandfield :partying_face:

Dit ; Leuke (online) winkelaanbieding gezien? Deel V - 3369 van Roger_R

9 likes

Vandaag een stalen band voor mijn Bulova Oceanographer binnen gekregen.

Niet geleverd op dit model - de 98B407 - maar de 98B415 heeft dezelfde kastkleur- en maat en is wél geleverd met staal.

19 likes

Dank allemaal, het is een fijn ding, draagt relatief prettig (originele ‘tire’ band met Chpard vouwsluiting is prisma kwaliteit maar erg wennen) en er zijn een aantal lederen banden onderweg voor de afwisseling.

Ben daar zelf heel benieuwd naar… watch this space.

20 likes

Fraaie GMT Tom, fris geel is niet lelijk en een mooie maat. Benieuwd naar de real live foto’s.

1 like

Bedankt Cees. Vind het een hele gave toolwatch. Hopelijk een blijvertje! :nerd_face:

1 like

Ik vind m nog kunnen op de pols. In ieder geval het lichtste horloge (titanium) wat ik gehad heb. :slightly_smiling_face:

23 likes

Mooi ding ! :heart:

1 like

Kan zeker… Op foto’s lijken ze groter (phrasing)

Maar voor mij net niet perfect hehe

1 like

Gaaf! Citizen was de eerste die titanium toepaste in horlogeland, las ik laatst.

Los van het gewicht vind ik vooral dat je al snel niet meer doorhebt dat je iets om hebt, of dat nu een kleine, platte quartz is, of een grote dikke Diver automaat. Geen koud-staal gevoel. Met een titanium band wordt dat nog beter, imho. Het kriebelt niet, het zweet niet, het schuift niet. Dus hier ga je veel draagplezier aan beleven, lijkt mij.

3 likes

IMG_9544

:wink:

1 like

Gisteravond niet 1 maar 2 nieuwe aanwinsten opgehaald bij Qwatches. Kon meteen fijn 2 andere horloges inruilen en nu heel tevreden.

Aanwinst 1: Panerai Luminor

Aanwinst 2: Oris 65

35 likes